سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز اعلام کرد؛

از افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید بیشتر بدانیم

مرحله دوم متناسب سازی به همراه افزایش سالیانه موضوع ماده ۹۶ حقوق مستمری بگیران در فیش حقوق فروردین اعمال می‌شود.
مرحله دوم متناسب سازی به همراه افزایش سالیانه موضوع ماده ۹۶ حقوق مستمری بگیران در فیش حقوق فروردین اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۵۹
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز با بیان اینکه فاصله مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق‌ها برطرف شده است، گفت: نسبت به فروردین سال ۹۸ افزایش چشمگیری در حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان شاهد هستیم.

قورچیان افزود: بازنشسته حداقلی بگیری که ۳۰ سال خدمت کرده و حقوقش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سال ۹۸ بوده است در فروردین جاری با احتساب یک همسر و دو فرزند حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد.

وی گفت: برای مستمری بگیری که بیش از ۳۰ سال سابقه بیمه پردازی داشته است این رقم مقداری بیشترخواهد شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز افزود: افزایش ناشی از مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در فیش حقوق فروردین اعمال خواهد شد.

قورچیان افزود: با تلاش همکاران در شعب استان، در چند روز آینده احکام نهایی بازنشستگان صادر و واریز حقوق با زمانبندی معمول و مشابه ماه‌های گذشته پرداخت خواهد شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز گفت: احکام نهایی مستمری بگیران در چند روز آینده از سایت قابل بهره برداری است و از مستمری بگیران تقاضا می کنیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حضور در شعبه پرهیز و احکام خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها