رئیس اتاق اصناف در گفتگوی اختصاصی با جام جم البرز مطرح کرد،

اصناف البرز، همچنان منتظر حمایت هستند

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: به جز مشاغل گروه یک تمامی اصناف در شهرهای با وضعیت قرمز استان به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۰۹۶۹۱
رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: به جز مشاغل گروه  یک تمامی اصناف در شهرهای با وضعیت قرمز استان به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ رئیس اتاق اصناف کرج با بیان این که شهرستان های  فردیس و کرج، ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد از نظر اعمال محدودیت های کرونایی در گروه شهرهای قرمز قرار دارند، گفت: کلیه اصناف از فردا به مدت دو هفته تعطیل می شوندوبازرسین نظارت های مستمری اعمال می کنند که در صورت عدم رعایت، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد .

بهروز حصاری ضمن تشکر ازهمکاری اصناف استان در شرایط کرونایی اظهار داشت : به رغم اینکه بیشترین آسیب از شرایط کرونایی را اصناف متحمل شدند اما خوشبختانه در زمینه رعایت پروتکل ها همکاری بسیار خوبی داشتندومن از تمام همکاران تشکر می کنم .  

وی در پایان به خبرنگار ما گفت: ما  حمایت دولت از اصناف را  در بحث بیمه ، مالیات ، عوارض وتسهیلات بارها مطرح نموده ایم اما متاسفانه هیچگونه حمایتی صورت نگرفته است وهمچنان منتظر یک اتفاق خوب دراین زمینه هستیم .   
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها