معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران:

دورکاری ادارات در شهرهای قرمز و نارنجی یک الزام است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر اجرایی شدن دورکاری ادارات در شهرهای نارنجی و قرمز تاکید کرد: اجرای دورکاری در این شهرها یک الزام است و با خاطیان برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۱۳۰۹۶۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، غلامرضا عباس پاشا عصر سه شنبه در این باره به ایرنا گفت:‌ طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از روز گذشته دستور اجرای دورکاری کارمندان دستگاه های دولتی در شهرهای قرمز و نارنجی ابلاغ شد و فرمانداران به همراه مدیران دستگاه های اجرایی موظف به اجرای این مصوبه هستند.

وی افزود:‌ بازرسان حتما از نحوه حضور کارمندان بازدید و با خاطیان برخورد خواهند کرد و قطعا مدیرانی دستگاه های اجرایی که این مصوبه را رعایت نکنند به دادگاه تخلفات اداری معرفی می شوند.

عباس پاشا تاکید کرد: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد:‌ شاهد موج چهارم ویروس کرونا در شهر تهران و سایر شهرستان های هستیم و باید در این زمینه تردد شهروندان را در شهر کاهش دهیم.

به گفته وی، تهران هم اکنون در شرایط قرمز قرار دارد و قطعا ستاد ملی کرونا تمهیداتی برای تهران در روزهای آینده در نظر می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها