جنگنده‌ های روسی طی 24 ساعت گذشته مواضع تروریست‌‌ های داعش را در مناطق بیابانی سوریه به شدت بمباران کردند که حداقل 13 تروریست کشته شدند.
کد خبر: ۱۳۰۹۶۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، جنگنده‌ های ارتش روسیه در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۹۰ مرتبه مواضع تروریست‌های داعش را در مناطق مرکزی سوریه بمباران کردند.

به نوشته روداوونت، این حملات در مناطق بیابانی ما بین شهر «الطبقه» در حومه الرقه و منطقه «اثریا» در شرق استان «حماه» صورت گرفت. علاوه بر این بالگردهای نظامی ارتش سوریه نیز اقدام به گلوله‌باران مواضع تروریست‌های داعش در این منطقه کردند.

به گفته منابع محلی، از صبح روز یکشنبه دور جدید بمباران مواضع تروریست‌های داعش در مناطق بیابانی سوریه آغاز شده و در ساعات گذشته حداقل ۱۳ داعشی کشته شده‌اند.

همزمان نیروهای ارتش سوریه و گردان فلسطینی «لواء القدس» و نیروهای «دفاع ملی» سوریه اقدام به گشت‌زنی و پاکسازی مناطق بیابانی در شرق استان دیر الزور کردند.

مناطق بیابانی سوریه در استان‌های حمص، الرقه، دیرالزور و شرق حماه، همچنان مأواری هسته‌های خاموش داعش است که هر از چندگاهی با یورش به کاروان‌های نظامی ارتش سوریه موجب نامانی منطقه می‌شوند.

طبق گزارش مرکز موسوم به نهاد حقوق بشر سوریه از ماه مارس سال ۲۰۱۹ تاکنون بالغ بر ۸۸۰ تروریست داعشی طی حملات هوایی و زمینی ارتش سوریه و روسیه کشته شده‌اند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها