استاندار چهارمحال و بختیاری از احداث کمپ تیم‌ های ملی فوتبال در استان با هدف توسعه ورزش فوتبال خبر داد و گفت: احداث این کمپ می‌تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به‌ همراه داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۰۹۶۳۳

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی 16 فروردین‌ ماه پیرو مذاکره با شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال کشورگفت: ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری به‌ علت شرایط خاص جغرافیایی و آب و هوایی وجود دارد.

چهار محال و بختیاری به علت شرائط اقلیمی محلی مناسب برای انجام تمرینات ورزشی

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: چهارمحال و بختیاری به‌ علت ارتفاع بالا از سطح دریا می‌تواند محل مناسبی برای انجام تمرینات ورزشی گوناگون به‌ویژه فوتبال باشد.

دستورات لازم به مسئولان ذیربط برای احداث کمپ های تیم ملی فوتبال

وی همچنین از احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دستورات لازم به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره‌ کل ورزش و جوانان، منابع‌طبیعی و آب منطقه‌‌ای برای امکان سنجی و شناسایی سه قطعه زمین مناسب برای احداث این کمپ در استان صادر شده است.

 

عباسی ادامه داد: با شناسایی مکان های مورد نظر و تایید کارشناسان فدراسیون فوتبال، اقدامات بعدی برای احداث این کمپ انجام می شود.

استعداد یابی و توسعه فوتبال در استان چهار محال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین خاطر نشان کرد: احداث این کمپ می‌تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به‌همراه داشته باشد و تیم‌های ورزشی نیز برای انجام تمرینات خود می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها