استاندار زنجان گفت: برگزاری انتخابات با شکوه در سایه تعامل با عوامل برگزارکننده انتخابات اواویت ستاد انتخابات است.
استاندار زنجان گفت: برگزاری انتخابات با شکوه در سایه تعامل با عوامل برگزارکننده انتخابات اواویت ستاد انتخابات است.
کد خبر: ۱۳۰۹۲۹۴

به گزارش جام جم زنجان؛ فتح الله حقیقی در ستاد انتخابات استان گفت: با آغاز نام نویسی برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها، بخشداران و فرمانداران باید تلاش کنند همه روستاهای دارای شرایط، کاندید انتخابات داشته باشند، چرا که شورای روستا در مدیریت صحیح منطقه تاثیر بسزایی دارد و شوراها یکی از عوامل ارتباط مردم و مسئولان هستند.

وی خاطر نشان کرد: همه باید برای گرم کردن تنور انتخابات پا به عرصه بگذارند که در این میان نقش احزاب بسیار مهم است و طبق آمارها متوسط مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات ریاست جمهوری 75.11 درصد بوده که 7.7 درصد بالاتر از میانگین کشوریست و در انتخابات شوراهای اسلامی نیز 8 درصد بیشتر از میانگین کشوریست که نشان می دهد زنجانی ها به حق تعیین سرنوشت خود بسیار اهمیت قائلند.

استاندار زنجان برگزاری انتخابات سالم ، قانونی و باشکوه را وظیفه مسئولان برگزارکننده انتخابات دانست و افزود: انتخابات و مراحل اجرای آن کاملا شفاف است و در سایه تعامل با تمام عوامل اجرایی انتخابات، شاهد این مهم خواهیم بود.

مقام عالی اجرایی استان از همه عوامل برگزارکننده انتخابات خواست به زمان بندی ها و مراحل آن به دقت توجه داشته باشند و همه دستگاه های اجرایی موظفند امکانات خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد قرار دهند.

وی همچنین با بیان اینکه انتخابات 28 خرداد در سایه ویروس کرونا برگزار می شود افزود: تمام موارد بهداشتی و پیشگیری های لازم برای برگزاری بدون دغدغه انتخابات اندیشیده شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها