معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاها در یک هزار و ۵۶۹ روستای لرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۰۹۲۴۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، محمود ثمینی افزود:  تمامی زیرساخت ها در استان برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا آماده شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات روستایی استان از ۱۶ فروردین ماه آغاز و به مدت یک هفته تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰  ادامه خواهد داشت.
 
ثمینی تصریح کرد: مراحل ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا در استان به همان شیوه شوراهای شهرها و به چهار روش قابل انجام است.
 
وی اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با استفاده از روش های نصب اپلیکیشن مربوطه روی گوشی همراه خود، نصب بر روی دسکتاپ کامپیوتر شخصی، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا با حضور در بخشداری ها نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اگر داوطلبی عضو اصلی شورای روستا در دوره های قبل باشد، مشروط براینکه در همان روستا  دوباره قصد نام نویسی جهت شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی را داشته باشد از شرط مدرک تحصیلی معاف می شود.

وی افزود: این افراد میتوانند سایر مدارک لازم برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن و یا ارائه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام  در دفاتر پیشخوان یا با حضور در بخشداریها ثبت نام نمایند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها