پرسپولیس در مشهد موقعیت‌های زیادی را از دست داد

صدرنشینی با افسوس !

 ۹۰ دقیقه حرص دادن به هواداران با هـــدر دادن موقعیت‌های مسلم و دست آخر هم تساوی. این شروع سال جدید برای تیم دست و دلباز یحیی گل‌محمدی بود؛ تیمی که با وجود یک جین مهاجم، در تعطیلات فقط خلق موقعیت را تمرین کرده بود تا همچنان در گلزنی مشکل داشته‌باشد.
کد خبر: ۱۳۰۹۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،  پرسپولیس در مشهد با تساوی یک - یک متوقف شد و ۲ امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست داد.

یحیی دیروز مهدی ترابی و شهریار مغانلو را از ابتدا در خط حمله گذاشت و در ادامه از مهدی عبدی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر در پیکان هجومی تیمش استفاده کرد، اما این تعداد مهاجم هم نتوانستند کاری کنند که پرسپولیس ورزشگاه امام‌رضا (ع) را با برد ترک کند. بازی در نیمه‌اول با برتری بنفش‌ها همراه بود اما تیمی که برنده به رختکن رفت، پدیده بود. امین قاسمی‌نژاد که قرار بود به استقلال بیاید و نشد، با باز کردن دروازه حامد لک در آخرین ثانیه‌های نیمه‌اول، دل هواداران استقلال را در لباس قرمز پدیده شاد کرد. این گل را میلاد سرلک در دقیقه ۷۰ با یک شوت سرکش از گوشه محوطه‌جریمه جبران کرد، اما موقعیتی که سرلک گل نکرد به مراتب سخت تر از همه آن موقعیت‌های مسلمی بود که دیگر بازیکنان پرسپولیس با بی‌دقتی هدر دادند.

تیم یحیی با این تساوی موقت به صدر جدول رفت اما ۲ امتیاز سرنوشت‌ساز را مقابل تیمی که به دلیل مشکلات مدیریت حتی اسمش نیز معلوم نیست، از دست داد.

 نساجی و یک برد دیگر

نساجی با کسب سومین پیروزی متوالی خود در لیگ و جام‌حذفی، به بقا در لیگ برتر امیدوار ماند و یک قدم دیگر به خروج از منطقه سقوط نزدیک شد. این تیم که با ساکت الهامی کاملا احیا شده‌است، دیروز در زمین نفت مسجدسلیمان میزبان خود را با دو گل شکست داد تا برای نخستین‌بار در لیگ بیستم، دو بازی پیاپی را برده‌باشد.  فرزاد زامهران در دقیقه ۵۵ و رضا دهقانی، تعویض طلایی ساکت الهامی در دقیقه ۸۴ گل‌های نساجی را در این بازی به ثمر رساندند. جالب آن‌که ۸۰ درصد برد نساجی در این فصل (۲ برد از ۴ برد) در مقابل نفت به دست آمده‌است. نساجی که پیش از این ۲ برد، سایپا را هم در جام حذفی از پیش رو برداشت، حالا باید برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آماده شود؛ دیداری از هفته بیستم در روز پنجشنبه ۱۹فروردین.

 شادی در فولادشهر

داستان دراماتیک دو تیم نساجی و ذوب‌آهن در لیگ بیستم به گونه‌ای بود که از ابتدای فصل اتفاق نیفتاده‌بود هر دو تیم در یک هفته برنده باشند؛ اما در هفته نوزدهم این طلسم بالاخره شکست. بعد از برد ۲ بر صفر نساجی مقابل نفت، دیروز ذوب‌آهن هم در فولادشهر با تک گل فرشاد محمدی‌مهر صنعت‌نفت آبادان را شکست داد تا آنها هم با مربی زمستانی خود مجتبی حسینی، به ادامه لیگ امیدوار باشند. با احتساب جام‌حذفی، این سومین برد ذوب‌آهن در چهار بازی اخیر بود.

 عملکردی فوق‌العاده برای تیمی که در ۱۶هفته نخست فقط و فقط یک بار طعم برد را چشیده‌بود.

دیروز یک بازی هم در تبریز برگزار شد که گلی در بر نداشت؛ تراکتور صفر  - مس رفسنجان صفر .

گل‌محمدی: تقصیر چمن بود

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به خاطر بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا نتوانست گلزنی کند: نیمه اول بازی یکطرفه بود. چند فرصت خوب داشتیم اما از این فرصت‌ها استفاده نکردیم و روی غافلگیری گل خوردیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم به گل برسیم و بعد از گل تساوی هم باز فرصت داشتیم اما از آن روزهایی بود که هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خورد. فکر می‌کنم دلیل این موضوع هم چمن بلند ورزشگاه بود. برای چنین بازی‌ای متاسفانه چمن ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت و خیلی بلند بود و متاسفم برای کسانی که چنین کاری انجام دادند. من چمن به این بلندی در این ورزشگاه ندیده بودم. فکر می‌کنم این موضوع از قبل طراحی شده بود و باید ابراز تاسف کنم که ناظر بازی وضعیت چمن را بررسی نکرده بود. این موضوع ۱۰۰درصد از قبل طراحی شده بود.

رضا پورعالی - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها