فرماندار ارومیه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ارومیه طی چند روز اخیر همکاری ارگان‌ها ونهادها به ویژه مردم در روز سیزده فروردین برای مهار ویروس کرونا امری ضروری است.
کد خبر: ۱۳۰۸۹۸۱
به گزارش جام جم آنلاین رسول مقابلی فرماندار ارومیه با تاکید بر تداوم وضعیت قرمز شهر ارومیه از نظر موارد ابتلا به کرونا بیان کرد: تنها راه مقابله و مهار پیش‌روی ویروس کرونا و خروج از وضعیت قرمز شهرستان ارومیه همکاری تمامی ارگان‌ها، نهادها و مردم است.
وی افزود: برای فروکش کردن سیر صعودی بیماری کرونا همکاری تمام ارگان‌ها و نهادها به ویژه تمامی مردم امری ضروری است و محدودیت‌های سیزده فروردین ماه نیز با توجه به اعلام وضعیت قرمز شهرستان ارومیه در نظر گرفته شده است.
فرماندار ارومیه عنوان کرد: مسئله بیماری کرونا با توجه به وضعیت نگران کننده ویروس جهش یافته انگلیسی در استان بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه عموم مردم واقع شده و نکات و پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و از تجمعات و دورهمی‌ها به ویژه در روز سیزده بدر پرهیز کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: بنا بر تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بوستان‌ها و فضای سبز سطح شهرستان ارومیه جهت جلوگیری از تجمع و دورهمی در روز طبیعت بسته خواهد بود و هر گونه تجمع و دور همی در این روز توسط دستگاه‌های ذیربط با متخلفان برخورد می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها