رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت تشریح کرد

ترافیک روان در اکثر معابر تهران/ اختلال در محدوده‌ای از همت به علت تصادف با عابر

در پی مسدود شدن جاده چالوس و آزادراه تهران شمال و جاده چالوس، از سوی پلیس راه و سازمان راهداری تمهیدات ترافیکی و محورهای جایگزین اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۰۸۵۶۴

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ هادی امیدوار، رییس پلیس راه کشور در این باره گفت: محور چالوس از ساعت 11 صبح امروزبه دلیل احتمال سقوط بهمن و ریزش کوه مسدود شده است و انسداد آزادراه تهران شمال نیز از محل عوارضی به سمت شمال اجرا شده و اجازه ورود به شمال داده نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط سامانه جوی پیش بینی می‌شود در ساعات غروب در محور هراز همین شرایط حاکم شود و الزاما همین محدودیت را در هراز نیز اجرا کنیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیز گفت: جاده هراز با توجه به وزش باد شدید، بارندگی و احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ از ساعت ۱۲:۳۰ امروز تا اطلاع ثانوی به منظور حفظ ایمنی تردد و پیشگیری از وقوع حادثه مسدود شد.

سرهنگ احمد شیرانی افزود: مسیر جایگزین آزادراه قزوین رشت و جاده فیروزکوه خواهد بود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز با بیان اینکه با توجه به بررسی‌های انجام شده در این سازمان و وزش تند باد شدید در محور شمالی به ویژه چالوس و هراز، درباره وضعیت جاده هراز گفت: بادها با سرعت بالای 50 کیلومتر مشکل ساز و سرعت بالای 70 کیلومتر حالت اضطرار دارد و امکان ریزش سنگ، سقوط درختان و با توجه به بارش برف و باران کاهش دید برای رانندگان وجود دارد و پیش بینی می‌شود در محور هراز نیز از امشب همین شرایط حاکم شود.

مهران قربانی ادامه داد: محور چالوس از 11 صبح امروز از دو سمت جنوب و شمال مسدود و تخلیه آن در دستور کار قرار گرفت. با توجه به اینکه جهت حرکت این جریان هوایی از غرب به شرق است و حاکمیت این شرایط در محور هراز نیز پیش بینی می‌شود؛ توصیه می‌شود هموطنان برای عزیمت به شهرهای شمالی از محورهای قزوین رشت و فیروز کوه استفاده کنند و اگر در محور هراز هستند آن را تخلیه و با توجه به شرایط خاص آن از ورود به آن اجتناب کنند.

وی گفت: با توجه به اطلاعات مرکز مدیرت راه‌ها از سایت‌های معتبر و هشدار نارنجی رنگ سازمان‌ هواشناسی، پیش بینی می‌شود این شرایط طی پنجشنبه و جمعه ادامه داشته باشد، از هموطنان خواهش می‌شود اطلاعات ارائه شده را در نظر بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها