استاندارایلام در نشست ستاد انتخابات استان گفت: اجرای صفر تا صد انتخابات بر عهده فرمانداران است و باید زیرساخت ها و شرایط برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان های تابعه را فراهم کنند و دستگاه ها هم موظف به همکاری با فرمانداران هستند.
کد خبر: ۱۳۰۸۲۳۵

به گزارش جام جم انلاین ایلام محمد نوذری افزود: افزایش مشارکت و رقابت سالم بین نامزدها و هواداران آنها و نیز تامین سلامت و امنیت چهار فاکتور اصلی انتخابات است که فرمانداران باید به این موارد اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: فرمانداران باید بزرگان و احزاب و به ویژه اقشار مختلف مردم را برای افزایش سطح مشارکت و رقابت سالم انتخابات پیش رو ترغیب کنند.

استاندار ایلام اظهار داشت : همه تجهیزات و امکانات دستگاه های دولتی در اقصی نقاط استان طبق قانون باید در اختیار ستاد انتخابات شهرستان ها قرار بگیرد.

وضعیت بستری ها نگران کننده است

وی در مورد کرونا گفت: وضعیت بستری ها و افراد تست مثبت در استان نگران کننده شده و این بیانگر به صدا درآمدن زنگ خطر شدت یافتن ویروس کرونا در استان است.

نوذری تاکید کرد: فرمانداران باتوجه به تعطیلات نوروزی باید از برپایی چادر و ایجاد کانون های جمعیتی توسط گردشگران در دامان طبیعت چلوگیری کنند.

وی توصیه کرد: همه فرمانداران با توجه به سفر گردشگران نوروزی ایلامی غیرساکن به استان ایلام از ظرفیت دهیاران و بخشداران برای مدیریت سلامت ساکنان روستاها و شهرها استفاده کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها