در جلسه کارگروه مشورتی برنامه ریزی محتوایی و کارشناسی برنامه های معارفی و ماه مبارک رمضان، راه های ارتقای کیفی تولیدات مذهبی شبکه سهند بررسی شد.
کد خبر: ۱۳۰۸۱۹۰


در جلسه کارگروه مشورتی برنامه ریزی محتوایی و کارشناسی برنامه های معارفی و ماه مبارک رمضان، راه های ارتقای کیفی تولیدات مذهبی شبکه سهند بررسی شد.
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، در این جلسه اعضای کارگروه مشورتی در خصوص برنامه های معارفی و رمضانی رسانه ملی با بیان محورها و موضوعات این حوزه از جمله استفاده از ظرفیت عظیم حوزه های علمیه و دانشگاه ها، استفاده از بستر فضای مجازی در توزیع محتوا ، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ، فرهنگ سازی دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم ، توجه به تربیت دینی کودکان ، نوجوانان ، جوانان و خانواده ها ، مسجد محوری خصوصاً در ماه مبارک رمضان و توجه به مبانی دینی، تبلیغ مباحث قرآنی و دینی به شکل هنرمندانه و استفاده از ظرفیت ادبیات، شعر، داستان، فیلم و.... ، تقدیر و تشکر از اهتمام جدی صدا و سیمای استان به تولید برنامه های معارفی و انقلابی در مناسبت‌های مختلف در طول سال و تنوع بالای کارشناسان برنامه ها، تبادل نظر و به بیان دیدگاه های خود پرداختند. 
مهندس مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه برنامه افطارلیق شبکه سهند در سال 1399 توانست با بهره گیری از کارشناسان مختلف در برنامه و اجرای خوب مجری رتبه برتر را در بین برنامه های رمضانی مراکز استان ها کسب نماید ، افزود : در سال گذشته 2300 ساعت برنامه های معارفی در حوزه های مختلف پیام، اعم از صدا ، سیما ، خبر ، فضای مجازی  تولید و در کنداکتور پخش قرار گرفته است . 
 وی در پایان، تشکیل جلسات  این کارگروه را در ارتقای کیفی برنامه ها مفید و موثر ارزیابی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها