رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه

سومین روز بدون فوتی استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی

کشف 40 میلیارد ریال مواد دخانی قاچاق

سردار "علی اکبر جاویدان" از کشف مواد دخانی قاچاق شامل توتون و تنباکو در شهر "کرمانشاه" به ارزش 40میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۸۰۹۵

 جام جم آنلاین کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبني بر اينکه عده اي افراد سود جو اقدام به ساخت مواد اوليه و بسته بندي توتون و تنباکو قاچاق کرده و تحت عنوان موادشوينده در استان هاي کشور عرضه مي کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی خانه باغی در یکی از نقاط حاشیه ای شهر "کرمانشاه" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام شده 46 هزار و 480 بسته توتون 50گرمي، 800 کيلوگرم توتون فله اي، 40 کیلوگرم تنباکو خشک و 8 کیلوگرم اسانس تنباکو قاچاق به همراه 220 کيلوگرم رول پلاستيک و 470 کيلوگرم جعبه خالي کشف شد.


سردار جاویدان همچنین با اشاره به توقیف 4 دستگاه ماشين صنعتي خط توليد و بسته بندي توتون و تنباکو تصریح کرد: ارزش محموله های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به 40 میلیارد ریال می رسد.


وی در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری سایر عوامل مرتبط ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها