رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه

سومین روز بدون فوتی استان کرمانشاه

سردار "علی اکبر جاویدان" از کشف مواد دخانی قاچاق شامل توتون و تنباکو در شهر "کرمانشاه" به ارزش 40میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۸۰۹۵

 جام جم آنلاین کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبني بر اينکه عده اي افراد سود جو اقدام به ساخت مواد اوليه و بسته بندي توتون و تنباکو قاچاق کرده و تحت عنوان موادشوينده در استان هاي کشور عرضه مي کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی خانه باغی در یکی از نقاط حاشیه ای شهر "کرمانشاه" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام شده 46 هزار و 480 بسته توتون 50گرمي، 800 کيلوگرم توتون فله اي، 40 کیلوگرم تنباکو خشک و 8 کیلوگرم اسانس تنباکو قاچاق به همراه 220 کيلوگرم رول پلاستيک و 470 کيلوگرم جعبه خالي کشف شد.


سردار جاویدان همچنین با اشاره به توقیف 4 دستگاه ماشين صنعتي خط توليد و بسته بندي توتون و تنباکو تصریح کرد: ارزش محموله های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به 40 میلیارد ریال می رسد.


وی در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری سایر عوامل مرتبط ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها