توسط انجمن نمایش استان انجام شد؛

تجلیل ازحامیان و هنرمندان تئاتر کرمانشاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از تدارک بیش از 21 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی جذاب برای ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۷۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه،افشین امیری  با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم درخانه ماندن مردم در ایام نوروز، گفت: در همین راستا تمام تلاشمان این است که بتوانیم با تولید و تامین برنامه های جذاب و مفرح، اوقات شاد و بانشاطی را برای مردم در خانه رقم بزنیم.


وی افزود: برنامه ریزی های گسترده ای برای ایام نوروز صورت گرفته و تمام بخش های صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پای کار هستند تا بتوانیم نوروزی شاد و مفرح را در قاب تلویزیون برای مردم کرمانشاه رقم برنیم.


این مسئول به برنامه های رادیو در این ایام اشاره کرد وافزود: رادیو کرمانشاه برای نوروز پیش رو یازده هزار دقیقه معادل 178 ساعت برنامه تدارک دیده که در ساختارهای مختلف طنز و سرگرمی، شعر و موسیقی، بهداشت و سلامت و میراث فرهنگی پخش خواهد شد.


وی به ظرفیت های موسیقی استان هم اشاره کرد و گفت: در این ایام موسیقی های شادی برای پخش از رادیو در نظر گرفته شده و بخش های نمایش و طنز هم افزایش یافته تا بتوانیم اوقات فرح بخشی را رقم بزنیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه به تشریح برنامه های شبکه "زاگرس "در ایام نوروز پرداخت و افزود: در بخش سیما هم برای نوروز پیش رو بیش از 10 هزار دقیقه برنامه تولیدی و تامینی در نظر گرفته شده است.


وی افزود: در شبکه زاگرس در ایام نوروز، هر روز یک ویژه برنامه با آیتم های متنوع خواهیم داشت.


امیری تصریح کرد: همچنین در این ایام 20 قسمت برنامه برای مخاطبان کودک و نوجوان تولید شده و 59 برنامه کوتاه با مضامین ایثار و شهادت آماده کرده ایم.


وی افزود: همچنین چندین مستند در حوزه روستاگردی و گردشگری آماده شده و چندین سریال تامینی و کلیپ های دیدنی هم برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حوزه خبر صدا و سیمای مرکز زاگرس هم تلاش کردیم تا ضمن اطلاع رسانی به موقع، با پخش مستندهای تحقیقاتی جذاب بتوانیم تولیدات خوبی در این زمینه تقدیم مخاطبان کنیم.


وی در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی درخصوص کرونا همچنان محور برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمانشاه است، گفت: در تمام برنامه ها و پیام ها تلاش می شود به نوعی ضرورت پیشگیری و مقابله با کرونا مطرح شود و در این ایام که تاکید بر خودداری از سفر است تلاش داریم لابلای برنامه ها پیام های هشدار و پیشگیری را هم در این زمینه داشته باشیم.


امیری خاطرنشان کرد: استودیو سلامت هم مهیاست و هر زمان که شرایط بحرانی شود و نیاز به اطلاع رسانی گسترده و سریع باشد، با راه اندازی این استودیو ویژه برنامه های پیشگیری و اطلاع رسانی را از سر می‌گیریم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها