جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

۱۲ هزار نفر از ایتام تحت حمایت مالی بسیجیان ایلام قرار می گیرند

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: ۱۲ هزار نفر از ایتام نیازمند تحت حمایت مالی بسیجیان استان قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۳۰۷۸۰۰

به گزارش جام جم آنلاین ایلام سرهنگ قدرت الله کریمیان در جلسه هماهنگی با فرماندهان سپاه‌های نواحی مقاومت در زمینه مشارکت بسیج در طرح ایران مهربان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: با تفاهمی که بین بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان منعقد شده است تعداد ۱۲ هزار نفر از ایتام نیازمند و محسنین تحت حمایت مالی بسیجیان محلات و اقشار مختلف بسیج قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در طرح پویش ایران مهربان که در سراسر ایران توسط کمیته امداد اجرا می‌شود سهم استان ایلام ۲۰ هزار نفر است که در طی آن یتیمان نیازمند و محسنین یعنی فرزندانی که دارای پدر زندانی، بیمار صعب العلاج، زمینگیر و یا فاقد در آمد هستند، تحت حمایت خیرین قرار می‌گیرند و سپاه امیرالمومنین (ع) در نظر دارد که زمینه حمایت مالی از ۱۲ هزار از ایتام نیازمند و محسنین را فراهم کند.

کریمیان اظهار کرد: این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و با برنامه ریزی به عمل آمده و با استفاده از توان نواحی و حوزه‌های مقاومت، اقشار مختلف بسیج و خیرین در نظر داریم که زمینه حمایت از این تعداد را تا نیمه ماه مبارک رمضان فراهم کنیم.

وی در رابطه با نحوه کمک و مشارکت در این طرح گفت: در این طرح شماره کارت ایتام نیازمند و محسنین در اختیار حامی قرار می‌گیرد و حامی مبلغی را به صورت ماهیانه به حساب فرد مورد نظر واریز می‌نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها