سرپرست مرکز خون بند ناف استان بوشهر اعلام کرد

رتبه برتر بوشهر در سلول های بنیادی

مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در جهاددانشگاهی استان بوشهر خبر داد

ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه‌ای پزشکی

هدی دشتی با اشاره به اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جهاددانشگاهی بوشهر گفت: این مرکز در راستای اهداف سامان دهی آموزش های مهارتی و حرفه ای نظام سلامت با استفاده از به روز ترین یافته های علم پزشکی و ظرفیت های موجود در کشور و برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی حرفه ای راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۳۰۷۶۷۳

مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در جهاددانشگاهی استان بوشهر از فعالیت این مرکز در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی حرفه ای خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ هدی دشتی با اشاره به اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جهاددانشگاهی بوشهر از مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت گفت: این مرکز در راستای اهداف سامان دهی آموزش های مهارتی و حرفه ای نظام سلامت با استفاده از به روز ترین یافته های علم پزشکی و ظرفیت های موجود در کشور و برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی حرفه ای راه اندازی شده است.

وی افزود: در سال های اخیر برخی مراکز در سایه نبود نظارت و بدون کسب مجوز از وزارت بهداشت اقدام به برگزاری و صدور گواهینامه دوره های آموزشی مهارتی در حوزه سلامت کرده اند که خوشبختانه با اعلام سیاست های راهبردی و دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت به تمام استان ها، تنها مراکز دارای صلاحیت از مرکز ملی مهارتی وزارت بهداشت مجاز به برگزاری دوره های پیراپزشکی و پزشکی هستند و مدارک صادره از مراکز فوق مورد تایید است.

مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در جهاددانشگاهی در ادامه گفت: اقدام جهت اخذ این مجوز، سال گذشته با حضور ارزیاب و کارشناسان مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی صورت گرفته که با حمایت های رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و همچنین با حضور چند تن از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه به عنوان هیئت مدیره، این مرکز توانست به عنوان دومین مرکز آموزشی مهارتی حرفه ای علوم پزشکی در استان بوشهر بعد از مرکز آموزشی مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی، راه اندازی شود.

دشتی تصریح کرد: برگزاری دوره های حرفه ای بر مبنای استانداردها و ضوابط ابلاغ شده از سوی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران بوده، و محتوای این دوره ها نیز شامل فنون و مهارت های جدید که به علم پزشکی افزوده شده، دانش آموختگان واجد شرایط در زمینه های درمانی، کلینیکی و بالینی می توانند با بهره مندی از این فنون جدید، گواهی نامه دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعاملی که بین دانشگاه و جهاد دانشگاهی وجود دارد، دوره های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در حال تدوین و اجرا است.

مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در جهاددانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: تمام دوره‌های مهارتی و حرفه‌ ای در سطوح مختلف توسط این مرکز برگزار می شود که ضمن تربیت نیروی انسانی متخصص و مهارتی در حوزه پزشکی به ایجاد اشتغال در حوزه پیراپزشکی کمک خواهد کرد.

هدی دشتی اظهار کرد: امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی کشور در حوزه آموزشی پزشکی و پیرا پزشکی بیش از پیش شاهد همکاری های میان بخشی در دانشگاه در جهت جذب فراگیران و همچنین همکاری و هم افزایی در راستای ارتقاء کمی و کیفی آموزش  در این مرکز باشیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها