قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: بارندگی های هفته گذشته باعث فرونشست زمین در ایستگاه های پمپاژ شماره یک و دو سیاهگل ایوان شد.
کد خبر: ۱۳۰۷۶۲۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ، مهندس جعفر حسنی در بازدید از تاسیسات و خط انتقال آب سیاهگل به شهرستان ایوان بیان داشت:  بارندگی های هفته گذشته باعث فرونشست زمین در ایستگاه های پمپاژ شماره یک و دو سیاهگل ایوان شد که با تلاش کارکنان این  شرکت بحمداله شرایط نسبتاً پایداری در انتقال وتوزیع آب شرب در این شهر بوجود آمده است.

وی گفت:  لازم است  با توجه به شرایط بوجود آمده نسبت به  سرویس و نگهداری، رفع نقص پمپ ها و تابلوهای برق  معیوب اقدامات لازم صورت گیرد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه و با توجه به نزدیک شدن به روز های پایانی سال، ضمن دعوت هم از استانی ها به صرفه جویی در مصرف آب گفت: با توجه به اینکه در فرهنگ مردم ما  خانه تکانی و غبار روبی منازل در روزهای پایانی سال پیشینه دیرین دارد ، بی شک مصرف آب در روزهای پایانی اسفند ماه افزایش می یابد که شایسته است شهروندان با در نظر گرفتن ساعات پرمصرف آب ، اصول صرفه جویی و بهینه سازی مصارف را مد نظر قرار داده و در استفاده از آب صرفه جویی کنند.

مهندس حسنی با اشاره به امکان بروز حوادث و اتفاقات در شبکه های آبرسانی،  طی تعطیلات عید نوروز هم گفت: سامانه  ۱۲۲ این شرکت  آماده پاسخگویی و ثبت تماس‌های شهروندان است، و اکیپ های حوادث و اتفاقات این شرکت نیز در شهرهای مختلف به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه خدمات به شهروندان محترم می باشند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها