معاون و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان ایلام از تصفیه‌خانه شهرستان ایوان بازدید کرده و شاخص‌های زیست‌محیطی این طرح را مطلوب ارزیابی کردند.
کد خبر: ۱۳۰۶۶۱۶

معاون و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان ایلام از تصفیه‌خانه شهرستان ایوان  بازدید کرده و شاخص‌های زیست‌محیطی این طرح را مطلوب ارزیابی کردند.

به گزارش جام جم آنلاین ایلام در این بازدید که دکتر محمدی معاون توسعه فاضلاب شرکت نیز حضور داشت، معاون و کارشناسان محیط زیست استان از بخش های مختلف تصفیه خانه فاضلاب بازدید و ضمن بررسی نتایج آزمایشات خروجی،  کیفیت پساب خروجی و تصفیه مطلوب فاضلاب را مطلوب ارزیابی نمودند.

دکترمحمدی در این بازدید بیان داشت: این طرح با هدف بالا بردن سطح بهداشت عمومی ، جلوگیری از آلودگی آب ‌های زیرزمینی ، بهبود وضعیت زیست محیطی شهر ایوان و همچنین تامین بخشی از نیازهای کشاورزی و صنعتی اجرا شده است.

وی در خصوص فرایند تصفیه در این تصفیه خانه گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان با ظرفیت تولید روزانه 9 هزار متر مکعب پساب و با فرایند سیستم لجن فعال با هوادهی گسترده ایجاد شده است.

مهندس سارایی، معاون محیط زیست استان، نیز در این بازدید تصفیه خانه ایوان را در سطح کشور نمونه دانست و از و تلاش ها و خدمات شرکت آب و فاضلاب تقدیر و تشکر  نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها