در اولین دوره از مسابقات مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان؛

درخشش دانشجویان زنجانی

در اولین دوره از مسابقات مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان با نام «ره‌نشان»، ۶ نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان موفق به کسب رتبه برتر شدند.
در اولین دوره از مسابقات مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان با نام «ره‌نشان»، ۶ نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان موفق به کسب رتبه برتر شدند.
کد خبر: ۱۳۰۷۵۰۷
به گزارش جام جم زنجان، اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام «ره‌نشان» با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور، در پنج حوزه زیست‌فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی و هوشمندسازی میزبان ۳۸ شرکت دانش‌بنیان و ۵۶ پروژه بود.

شرکت‌ها ضمن تعریف پروژه‌های فناورانه، نیازهای‌شان را مطرح کردند و با فعالیتی پنج ماهه که از مهرماه آغاز شده بود و تا دهم اسفند سال‌جاری ادامه داشت، این طرح‌ها با استقبال ۴۵۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان، به مرحله اجرا رسید.

پس از هفت مرحله ارزیابی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم‌سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، برترین‌ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم‌ها در قالب بیش از ۳۰۰ تیم  شد.

امیررضا امین‌رنجبر؛ دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک، رتبه اول و نیز راضیه مهرکیان؛ دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی سازه‌های آبی در پروژه طراحی و ساخت ربات نشت‌یاب در شبکه توزیع و لوله‌های انتقال در حوزه آب و محیط‌زیست، رتبه سوم  را کسب کرد.

عاطفه رستمی؛  دانشجوی کارشناسی زیست‌شناسی در پروژه برنامه تجاری‌سازی تولید هیدروژل نانوکامپوزیت بر پایه نشاسته در حوزه زیست‌فناوری، مهدی غلامی و محمدرضا علامه؛ دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک در پروژه شبیه‌سازی حرارتی سلول باتری خودرو برقی در حوزه حمل و نقل رتبه دوم را به دست آوردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها