در مجموع چهار روز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر اصفهان، ۱۲۶ داوطلب ثبت نام خود را قطعی کردند که از این تعداد ۱۱۲ نفر آقا و۱۴ نفر خانم هستند.
کد خبر: ۱۳۰۷۵۰۲

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان، در چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر، در مجموع ۶۵ داوطلب از ۱۴ شهر شهرستان ثبت نام خود را به‌صورت الکترونیک و غیرحضوری نهایی کردند که از این تعداد، ۵۶ داوطلب آقا و۹ داوطلب خانم هستند.

از ۶۵ داوطلب ثبت نام شده، ۴۴ نفر داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان بوده که ۳۹ داوطلب آقا و ۵ نفر خانم هستند.

گفتنی است، در مجموع چهار روز ثبت نام، ۱۲۶ داوطلب ثبت نام خود را قطعی کردند که از این تعداد ۱۱۲ نفر آقا و۱۴ نفر خانم هستند.

همچنین از ۱۲۶ داوطلب ثبت نام شده، در مجموع ۸۴ نفر داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان بوده که ۶۱ داوطلب آقا و ۸ داوطلب خانم هستند.

به منظور رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تاکنون تمامی داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ثبت نام خود را به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام داده‌اند و هیچگونه ثبت نامی به صورت حضوری در فرمانداری اصفهان انجام نشده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها