شهردار کرمان، بر ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری کرمان براساس شاخص‌های کمی و کیفی تأکید کرد
کد خبر: ۱۳۰۷۴۲۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، سیدمهران عالم زاده، در جلسۀ شورای هماهنگی امور سازمان‌ها و مؤسسات وابسته شهرداری کرمان،  از مسئول امور هماهنگی سازمان‌ها و مؤسسات وابسته شهرداری تقدیر کرد و گفت: لازم است عملکرد مدیران سازمان‌ها و واحدهای مختلف، با سایر شهرها و مدیران دیگر ارزیابی شود.

عالم‌زاده، موفقیت مدیران رامستلزم تلاش تمام نیروها و هماهنگی درون‌سازمانی دانست و با تأکید بر اینکه  باید متناسب با شأن و جایگاه هر سازمان، برای آن ارزش قائل شد، گفت: به‌عنوان شهردار، سعی کرده‌ام نوع نگاهم به مجموعۀ شهرداری، متوازن و متعادل باشد.

وی توجه به تک‌تک سازمان‌ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: عدم توجه به سازمان‌ها و حیطه وظایف آن‌ها، هزینه‌های زیادی را به شهر و شهرداری تحمیل می‌کند؛ به‌عنوان مثال، بی‌توجهی به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و بی‌اهمیت شمردن نظام حمل‌ونقل عمومی، موجب می‌شود پروژه‌های سنگین با هزینه‌های میلیاردی به شهر تحمیل شود.

شهردار کرمان افزود: تملک املاک مسیریِ سه پروژۀ بزرگ ترافیکی شهر کرمان، 900 میلیارد تومان برای شهرداری بار مالی دربر دارد که این هزینه می‌توانست با ایجاد تراموا و حمل‌ونقل پاک، به بهترین نحو در راستای توسعۀ حمل‌ونقل عمومی هزینه شود.

عالم‌زاده در ادامه، با بیان اینکه در این دوره سعی کردیم کارها را کارشناسی‌شده پیش ببریم، اظهار داشت: اعتقاد دارم استفاده از ظرفیت کارشناسی، بار مالی را کاهش می‌دهد؛ بنابراین، توصیه می‌کنم مدیران سازمان‌ها از ظرفیت کارشناسان نخبۀ کشوری در ارتباط با موضوعات سازمان خود، استفاده کرده و اولویت‌ها را مشخص کنند.

وی با اشاره به فرصت باقی‌مانده از این دوره از مدیریت شهری، بر اینکه کار امروز را نباید به فردا موکول کرد، تأکید کرد و از همه مدیران سازمان‌ها خواست برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدتی برای سازمان مربوط خود داشته باشند.

مهران عالم‌زاده ادامه داد: باید تا آخرین لحظه‌ای که فرصت داریم، برای توسعۀ همه‌جانبۀ شهر و رضایتمندی شهروندان تلاش کنیم.

شهردار کرمان افزود: ارایۀ خدمات مؤثر در شهر، نوعی مطالبه‌گری در مردم ایجاد می‌کند و موجب می‌شود در دوره‌های بعدیِ مدیریت شهری، پروژه‌ها با سرعت بیشتری اجرا شوند.

وی  با اشاره به اینکه پویش افتتاح شهرداری کرمان با شعارهر هفته یک افتتاح، به‌خوبی و به‌صورت هفتگی پیش رفته است، گفت: این افتخار متوجه همۀ مدیران و سازمان‌هاست؛ زیرا همه در آن نقش داشته‌اند.

شهردار کرمان همچنین حضور افراد باتجربه از سیستم شهرداری در شورای شهر آینده را به نفع شهرداری و شهر دانست و تأکید کرد: هر یک از مدیران شهری که می‌توانند به آیندۀ شهر کمک کنند و مؤثر باشد، در انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام کند. 

عالم‌زاده خطاب به مدیران سازمان‌ها با بیان اینکه همدلی موجب می‌شود تا مدیریت شهری به‌خوبی پیش برود، تأکید کرد: جبهه‌گیری‌های سیاسی در مجموعۀ شهرداری پسندیده نیست و به سیستم آسیب می‌زند.
وی همچنین تصریح کرد: در صورتی که متوجه شوم مدیری، انگیزه و هماهنگی لازم را با سیستم ندارد و عملکرد او پسندیده و مورد رضایت نیست و موجب آسیب به سیستم شهرداری می‌شود، با او برخورد خواهم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها