رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد

11 مورد جدید مبتلا به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

۶۴۰ دوز واکسن کرونا وارد ایلام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تاکنون ۶۴۰ دوز واکسن کووید ۱۹ وارد استان ایلام شده است.
کد خبر: ۱۳۰۷۲۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام، محمد کریمیان اظهارکرد: تاکنون ۶۴۰ دوز واکسن کووید ۱۹ در اختیار استان قرار گرفته است که برای گروه‌های هدف بر اساس پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در حال تزریق است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به تدریج واکسن وارداتی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد و نیز بنا به موفقیت‌های بسیار خوبی که در مراحل تولید واکسن‌های داخلی رقم خورده است، تا زمان تامین واکسن به میزان کافی و واکسیناسیون کامل گروه‌های هدف کماکان ضروری است رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ورود به تجمعات مورد توجه جدی مردم قرار گیرد.

کریمیان همچنین در ادامه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی سال جدید اشاره کرد و افزود: این تعطیلات نباید باعث شود خدمات‌دهی به مردم تحت تاثیر آن قرار گیرد بلکه با تمام توان و ظرفیت همچون دیگر ایام سال به مردم خدمت رسانی شود.

وی، بر آمادگی کامل دانشگاه در خصوص استفاده و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی، دارویی، ملزومات پزشکی و… در ایام تعطیلات نوروزی و وقوع احتمالی پیک چهارم کرونا اشاره و ابراز امیدواری کرد که مردم شریف استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از وقوع این پیک جلوگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها