مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد؛

دومین روز جستجو برای یافتن راننده مفقود شده در رودخانه سیمره

مدیرعامل هلال احمر ایلام گفت: در دومین روز عملیات برای یافتن راننده مفقود شده علاوه بر جستجو در مناطق پایین دست رودخانه، تیم واکنش سریع به همراه غواص به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۱۳۰۷۲۳۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، علی اصغر علی اکبری در گفتگو با مهر اظهار کرد: امروز با توجه به بارش شدید باران در مناطق بالادست و به رغم بالا آمدن آب رودخانه سیمره تیم جستجو نجات جمعیت هلال احمر از اولین ساعات صبح در محل وقوع حادثه حضور یافتند، متاسفانه به علت بارش باران وگل آلود بودن رودخانه شرایط غواصی در رودخانه بسیار سخت و تا حدودی ناممکن بود، با این حال کار جستجو در حاشیه رودخانه سیمره ادامه یافت.

علی اکبری بیان کرد: علاوه بر تیم واکنش سریع که عملیات جستجو و نجات را در حاشیه رودخانه شهرستان هلیلان محل وقوع حادثه ادامه دادند، به تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان ماموریت داده شد تا صبح امروز از مناطق پایین دست رودخانه سیمره به سمت بالا عملیات جستجو برای یافتن راننده مفقود شده را آغاز کند و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان مسیرهای و حاشیه رودخانه منتهی به این شهرستان را به طور کامل جستجو کردند.

وی افزود: باوجود جستجوی فراوان نیروهای جمعیت هلال احمر متاسفانه تاکنون تلاش‌ها برای یافتن فرد مفقودی بی نتیجه مانده است.

روز گذشته پس از انحراف به راست یک دستگاه پژو پارس از جاده اصلی در گردنه چم شنبه هلیلان و خروج از جاده و واژگون شدن خودرو، وسیله نقلیه در کنار رودخانه سیمره متوقف و به دنبال این حادثه این جوان ۲۱ ساله هلیلان مفقود می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها