معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

این بازگشایی غیر قانونی است/ بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند

رییس ستاد انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جام جم

اصل بی طرفی در انتخابات باید به معنای دقیق اجراء شود

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات، گفت: ادارات، نهادها و شرکت‌های دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی را ندارند.
کد خبر: ۱۳۰۷۲۰۴

به گزارش جام جم آنلاین چهارمحال و بختیاری،جعفر مردانی گرمدره رئیس ستاد انتخاباتی استان روز جمعه 22 اسفند در گفتگوی اختصاصی با جام جم گفت: با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند، انتخابات خرداد ۱۴۰۰ به طور رسمی وارد مرحله اجرا شد و امید است با تلاش، همراهی و هم‌افزایی عوامل برگزاری انتخابات بتوان این رویداد مهم سیاسی را بار دیگر به نحو مطلوب برگزار کرد.

انتخابات 1400 باید در فضایی آرام و توام با امید برگزار شود.

وی، فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن را مهمترین وظیفه این ستاد دانست و گفت: بی‌شک برگزاری انتخابات باید در فضایی امن و توام با آرامش برگزار شود و در این میان عوامل اجرایی نقش مهمی برعهده دارند.

وحدت باعث انسجام و رقابت بهتر و همراه با نشاط خواهد بود

مردانی گرمدره با تاکید بر همدلی، وحدت و هم‌افزایی بین‌بخشی در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: تقویت وحدت نه تنها موجب برگزاری انتخابات به نحو مطلوب می‌شود، بلکه بستر مناسبی را برای تحقق مشارکت حداکثری و ایجاد رقابت سالم بین نامزدها ایجاد می‌کند.

مهمترین شاخصه انتخابات ایجاد شور و امید خصوصا در جوانان است

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، ایجاد شور و نشاط سیاسی در جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را از دیگر اهداف ستاد انتخابات استان برشمرد و گفت: ایجاد فضای رقابتی، رعایت اصل اعتماد و رضایت با پایبندی به قانون و رعایت اصل بی‌طرفی از دیگر اهداف این ستاد به شمار می‌رود.

مهمترین سرمایه اجتماعی مردم و اعتماد مردم به نظام است.

مردانی گرمدره در خاتمه، با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی کشور و استان هستند، خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش می‌شود تا با استفاده از نیروی انسانی کارآمد در جهت سرعت، دقت و صحت برگزاری انتخابات، اعتماد مردم را حفظ کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها