حوادث بین الملل؛ هند

حمله مرگبار کروکدیل به چوپان

چوپان محلی در حال آب دادن گاومیش ها در کنار رودخانه بود که مورد حمله غافلگیرانه کروکدیل قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۰۷۰۹۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، چوپان محلی اهل هند که مورد حمله کروکدیل قرار گرفته بود جانش را از دست داد. «گولا مالایا» ۵۵ ساله در حال آب دادن به گله گاومیش‌ها در حاشیه رودخانه بود که مورد حمله کروکدیل قرار گرفت. این اتفاق روز یکشنبه و در روستایی در ایالت «تِلانگانا» رخ داد.
بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند قربانی حین آب خوردن گاومیش‌ها برای شستن گل و لای چسبیده به پای این حیوانات وارد رودخانه شده بود که ناگهان با حمله غافلگیرانه کروکدیل مواجه شد. بنا به این گزارش در حالی که سایر چوپان‌های حاضر در نزدیکی محل حادثه به کمک وی شتافتند که او جانش را از دست داده بود. با این حال جسد قربانی از داخل آب بیرون کشیده و به روستای محل اقامتش منتقل شد.
 
حمله مرگبار کروکدیل به چوپان
بنا به اعلام «کِی وِنکاتِشاوارلو»، یک پلیس ارشد محلی جسد متوفی برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان محلی منتقل گردید. وقوع این حادثه در این ایالت هند در حالی خبرساز می‌شود که در ماه ژانویه نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در غرب ایالت گجرات خبرساز شده بود. در آن حادثه نیز یک چوپان محلی پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط یک کروکدیل جانش را از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها