استاندار کرمان گفت: بایدسازمانی تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی در راستای برقراری توسعه متوازن در سطح استان کرمان راه اندازی شود و ما آمادگی داریم به عنوان پایلوت در حوزه مشاغل خرد و کسب و کارهای اجتماعی نقش آفرینی بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۱۳۰۶۹۶۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، علی زینی‌وند در جشن توانمندسازی اقتصادی ۵۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: اگر می‌خواهیم از حاشیه نشینی جلوگیری کرده، رشد و نمو در سطوح مختلف جامعه را داشته و عدالت برقرار شود، راهی غیر از توسعه مشاغل خرد و خانگی نداریم.
 
وی افزود: پول کلانی در رابطه با مسولیت های اجتماعی صنایع و معادن بزرگ خرج می‌شود ،اما این هزینه کرد به تشخیص افراد است که استان را متعادل می‌کند.

استاندار کرمان پیشنهاد راه اندازی سازمانی تحت عنوان مسئولیتهای اجتماعی را داد و گفت: این سازمان بر اساس برنامه توسعه استان واطلاعاتی که در اختیار نهادهای حمایتی قرار دارد، کسب و کارهای اجتماعی استان را متعادل کند.

علی زینی‌وند ابراز داشت: استان کرمان آمادگی دارد به عنوان پایلوت درحوزه مشاغل خرد و کسب و کارهای اجتماعی نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

وی عنوان کرد: بسیاری از دولت ها به این نتیجه رسیده اند که برای عدالت درآمدی باید به سمت مشاغل خرد و کسب و کار اجتماعی و صنایع کوچک بروند.
 
استاندار کرمان گفت: بیشترین تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال در کشورمان پرداخت شده است، اما به تناسب آن شغل ایجاد نشده است وشبکه های مهمی که با تاکید رهبری در راستای مشاغل خانگی و توانمندسازی شکل گرفته اند مهمترین افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

در این مراسم ضمن تجلیل از خیران، کارآفرینان و نهادهای همراه با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، ۱۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان کرمان اهدا شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها