همزمان با 12 اردیبهشت گرامیداشت مقام معلم

پیام تبریک نمانده ولی فقیه،استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان اعلام کرد

در دوران کرونا همه فعالیت های آموزشی اجرا شد

از نظر جذب و ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی و پایه اول ابتدایی، 3درصد از میانگین کشوری بالاتر هستیم و توانستیم رتبه اول را در بین استان‌ها کسب کنیم.
کد خبر: ۱۳۰۶۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری،فرحناز قائد امینی هارونی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان گفت: به همت همکاران توانمندمان در استان در دوران شیوع کرونا اقدامات چشمگیری در استان انجام شد که باعث گردید در بسیاری از موارد در بین استان‌های کشور سرآمد و برتر شویم.

استان چهار محال و بختیاری از نظر جذب و ثبت نام دانش آموزان جزء رده های برتر است

قائدامینی هارونی ادامه داد: از نظر جذب و ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی و پایه اول ابتدایی، 3درصد از میانگین کشوری بالاتر هستیم و توانستیم رتبه اول را در بین استان‌ها کسب کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی فرهنگیان استان گفت: با توجه به وجود مناطق صعب‌العبور بسیار در استان و عدم دسترسی دانش‌آموزان این مناطق به امکانات آموزش مجازی، در این دوران با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی آموزش در این مناطق به صورت حضوری برقرار گردید که حضور 90 درصدی دانش‌آموزان را شاهد بودیم.

اعتماد وزارتخانه به استان بالاترین سرمایه ی ما بوده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: حاصل این فعالیت‌ها اعتماد وزارت‌خانه به استانمان بود که باعث شد سرپرستی و مدیریت اقدامات مهمی از جمله تهیه و تولید محتوای آموزشی پایه سوم ابتدایی، مدیریت کلیه محتواهای تولیدی در سطح کشور و طرح توانمندسازی معلمان دوران ابتدایی به استان ما سپرده شود.

قائدامینی هارونی تصریح کرد: در تهیه و تولید محتوای پایه سوم ابتدایی سعی کردیم علاوه بر مسائل آموزشی به مسائل تربیتی و مسائل زیستی و بدوی نیز اهمیت دهیم؛ که با تلاش و توانمندی همکارانمان در این زمینه توانستیم موفق عمل کنیم و همین امر باعث شد مدیریت کلیه محتواهای تولیدی در سطح کشور به استان ما داده شود.

فرحناز قائدامینی هارونی با اشاره به افتتاح نمایشگاهی از اقدامات آموزگاران و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی گفت: این نمایشگاه که البته با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بازدید حضوری ندارد و افراد می‌توانند در فضای مجازی از آن بهره‌مند شوند نشان‌دهنده این مساله است که هیچ فعالیت دانش‌آموزی در هیچ نقطه‌ای از کشورمان بر اثر شیوع این ویروس تعطیل نشده‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها