متخصصان شرکت «آینده پژوهان نوآور کارگشا» فناوری اطلاعات را وارد صنعت ساختمانی کشور کرده‌اند

وبگاه‌ های کارگشا در صنعت ساختمان

با «اپلیکیشن تاندوری» می‎توانید فنون آشپزی حرفه‌ای را با آموزش اینترنتی بهترین مربی‌ها بیاموزید و آماده ورود به دنیای کسب‎وکار آشپزی شوید

یادگیری آسان آشپزی با تاندوری

تابه‎حال برنامه‎های آشپزی تلویزیونی را دیده‏اید؟ مواد اولیه و دستورپخت را باید با سرعت یادداشت کنید و در پایان هم ممکن است نکته‎ای را جا انداخته باشید یا اصلا نتوانید نوشته‎هایتان را بخوانید!
کد خبر: ۱۳۰۶۶۳۱

 دست آخر هم برنامه تلویزیونی با نمای نزدیکی از غذا تمام می‎شود و دل شما را آب می‎کند! حالا اما به رواج آموزش‌های اینترنتی اوضاع آموزش و یادگیری آشپزی هم حسابی تغییر کرده است.

یادگیری آسان آشپزی با تاندوری

با شرکت در دوره‎های آشپزی آنلاین از هرجای دنیا و هر زمانی به این دوره‎ها دسترسی دارید؛ دیگر نگران عقب افتادن از مربی نیستید و بشقاب غذایتان درپایان برنامه آماده است تا عطرش کل خانه را بردارد.

دوره‎های آنلاین آشپزی، فناوری و مهارت‎های زندگی شما را باهم ترکیب کرده‌اند. این دوره‎ها، علاوه بر این که مهارت‏های آشپزی و اعتمادبه‎نفس شما را افزایش می‎دهند، قیمت کمتری دارند و حتی می‎توانید کسب‎وکار خانگی خودتان را نیز راه‎اندازی کنید.

شرکت خلاق و نوآور «امید اندیشان کیان ایرانیان» با نام تجاری «تاندوری» دوره‎های آموزشی مختلف آشپزی را به‎صورت ویدئوهایی باکیفیت برای علاقه‎مندان به این هنر ارائه می‎کند. به‎خصوص در این روزهای نزدیک به تعطیلات نوروز با تاندوری، هم می‎توانید شیرینی عید درست کنید و هم خاطره خوشمزه‎ای از تعطیلات امسال برای خودتان بسازید.

اگر می‌پرسید سر و کله «تاندوری» در حوزه آموزش آنلاین آشپزی از کجا شروع شد، باید بگویم این شرکت مسیر خود را به‏ عنوان رسانه‎ای تبلیغاتی برای فروشگاه‎های مواد غذایی و لوازم آشپزخانه شروع کرد و ابتدا محصولات و تولیدات آنها را نمایش می‎داد. اما ازآنجا‌که با استقبال زیادی در این بخش روبه‎رو نشد و هزینه تبلیغات نیز گران بود، تصمیم گرفت تغییر رویه دهد و در مسیر آموزش صحیح آشپزی در خانه برای همه افراد، قرار گرفت.

اگر در تهیه غذایی مهارت دارید و می‎خواهید آن را به‎دیگران نیز آموزش دهید، همین حالا کیوآر کد پایین صفحه را با دوربین گوشی اسکن کنید تا وارد سایت تاندوری شوید. به‎علاوه در اپلیکیشن تاندوری به دستورپخت صدها غذا و شیرینی رایگان دسترسی دارید تا از پخت آنها لذت ببرید.

در شرایط همه‎گیری کرونا، بسیاری از افراد شرکت در دوره‎های آموزشی مجازی را به‎دوره‎های حضوری ترجیح می‎دهند.

در تاندوری علاوه‎ بر اینکه کلاس شما، در آشپزخانه خودتان برگزار می‎شود، درحالی‎که بسیاری از کسب‎وکارها ممکن است تعطیل‌شده باشند و افراد منبع درآمد خود را ازدست‌داده باشند، دوره‎های تاندوری، برمبنای آماده‎سازی فراگیران برای ورود به‎دنیای کسب‎وکار طراحی شده‎اند.

یادگیری آسان آشپزی با تاندوریمحمدصالح جواهری، هم‎بنیان‎گذار تاندوری در گفت‌وگو با جام‌جم می‌گوید: «با پایان هر دوره، از فراگیران نظرسنجی به‎عمل می‎آید. طبق نتایج این نظرسنجی‎ها، ۳۰درصد شرکت‎کننده‎ها باهدف ورود به بازار کار این دوره‏ ها را می‎گذرانند و از این تعداد، ۷۰درصدشان تا به‎امروز موفق شده‎اند، کسب‎وکار خانگی خودشان را راه‏اندازی کنند.»

وی درادامه می‎افزاید: « تاندوری نیز برای کمک‎به کارآفرینی و همراهی فراگیرانش، در کنار دوره‏هایی که قابلیت راه‏اندازی کسب‎وکار دارند، کتابچه آموزش ورود به‎دنیای کسب‏وکار را هدیه می‎دهد.»

منتظر دوره ‏های جدید تاندوری باشید!

درحال‎حاضر دوره‎های کیک‎های کافه‎ای، پاستا و فرش پاستا، شکلات دست‎ساز، چیزکیک، نوشیدنی‎های سرد، کوکی‎های کافی‎شاپی، فینگرفود، باقلوا استانبولی و کنافه و شیرینی‎هایی برای عید نوروز، در وب‌سایت تاندوری در دسترس شماست.

محمد صالح جواهری از اضافه‎شدن دوره‏های جدید آموزش پخت شیرینی فرانسوی، خمیرها و نان‏ها، فست‎فود، آشپزی ایرانی و فرنگی در آینده‎ای نزدیک خبر می‏دهد و درادامه می ‏افزاید: «ما در تاندوری، ماهیانه یک تا دو دوره جدید را برای مخاطبانمان آماده و اضافه می‎کنیم. تمام دوره‎ها در تاندوری از ۵۰هزار تا ۳۰۰هزار تومان قیمت‎گذاری شده‎اند و در مقایسه با دوره‎های آنلاین و دیگر دوره‎های مجازی، فقط یک دهم آنها قیمت داشته و از تنوع و کیفیت بیشتری برخوردار هستند.»

برنامه تاندوری برای آینده نزدیک

به‎گفته هم‎بنیان‎گذار تاندوری: «به‎زودی زبان‏های ترکی و عربی نیز به‎صورت زیرنویس به دوره‏های آموزشی تاندوری اضافه خواهند شد و قدم‎به‎قدم برای تبدیل‎شدن به بزرگ‎ترین مرجع آموزش آشپزی در کشور پیش‎خواهیم رفت.»

یادگیری آسان آشپزی با تاندوری

جواهری درادامه می‎گوید: «برای آن دسته از مخاطبان تاندوری که متقاضی دریافت گواهی‎نامه گذراندن دوره‏ها بوده‏اند، باید بگویم تا نیمه اول سال آینده این امکان نیز فراهم خواهد شد.»

مزیت شرکت در دوره‎های آموزش آشپزی تاندوری

در این اپلیکیشن، خبری از تبلیغات مزاحم و همیشگی نیست.
در تاندوری، دوره‏های آموزشی کوتاه‎مدت و بین یک تا پنج ساعت هستند.
امکان پرسش و ارتباط با مدرس هر دوره، در پنل گفت‎وگو فراهم‌شده است.
تاندوری دستیار آشپزی شماست تا تجربه لذت‎بخشی را از آشپزی برایتان بسازد.
آموزش‎‌ها را بهترین و مجرب‎ترین مربی‎های آشپزی و شیرینی‎پزی ارائه می‎دهند.
ویدئوهای آموزشی با بالاترین کیفیت و در دکور اختصاصی تاندوری ضبط می‎شود.
تمام مراحل آموزش با چهار دوربین فیلمبرداری شده‏اند تا تمام زوایا را پوشش دهند.
حجم مصرفی اینترنت در اپلیکیشن تاندوری برای تماشای ویدئوها نیم‎بها محاسبه می‎شود.
با شرکت در هر دوره، جزوه شامل دستورپخت‎ها و مواد اولیه را به‎عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.
هرکجا و هر زمان، با تلفن‎همراه و تبلت و کامپیوتر شخصی خود، برای همیشه به‎دوره‎ها دسترسی خواهید داشت.
در بعضی از دوره‎ها، فقط با تماشای ۱۰دقیقه فیلم آموزشی و ۳۰دقیقه تمرین، می‎توانید فوت‎وفن‎ها را فراگیرید.
تاندوری، شبکه‎ای اجتماعی برای علاقه‏مندان به غذاست. می‎توانید در آنجا دوستانی با علایق مشترک پیدا کنید.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها