مرد اکراینی که به خاطر ترس از تنهایی با جسد مومیایی شده برادرش زندگی می کرد توسط پلیس بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵۲۴
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد اکراینی که به مدت چند ماه با جنازه مومیایی شده برادرش زندگی می‌کرد توسط پلیس این کشور بازداشت شد. «والِری» ۵۲ ساله که از تنهایی وحشت داشت پس از مرگ برادرش، جنازه او را در خانه مومیایی کرده و در اتاق خواب خود نگهداری می‌کرد. «آندری» ۴۲ ساله بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داده بود.
 
زندگی مخفیانه یک مرد با جسد مومیایی شده برادرش!
برادر بزرگتر او بدون اعلام این خبر به اقوام و خویشاوندانش و خودداری از دفن جنازه آن را به صورت مومیایی در خانه نگهداری می‌کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی اکراین این مرد رفتاری مشابه با جسد برادرش دقیقا شبیه به زمان زنده بودن او داشت، بطوری که با جنازه حرف می‌زد. جسد آندری در خانه‌ای در شهر «نووموسکوسک» اکراین پیدا شد.
پلیس در شرح چگونگی کشف جنازه در خانه این مرد گفت که از طریق همسایگان و پس از ابراز نگرانی آن‌ها مبنی بر مفقود شدن طولانی مدت قربانی در جریان آن قرار گرفته است.
«آلبینا»، یک زن محلی و از همسایگان این مرد در این باره گفت: «وقتی وارد خانه او شدیم بوی تعفن وحشتناکی به مشام ما می‌رسید. یک شکل انسانی روی کاناپه دراز کشیده بود. وقتی اسکلت را کنار زدیم، انسان تقریبا تجزیه شده‌ای را دیدیم.»
بنا به گفته پلیس در کالبدشکافی جسد آثاری از خشونت که دال بر قتل این مرد باشد  پیدا نشد. گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی اکراین در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها