"محمد علی نظری" در اختتامیه ششمین جشنواره استانی ابوذر گفت: بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت بعد از رای هیئت ۷ نفره داوران افراد برگزیده در رشته های مختلف از جمله تیتر، مقاله، یادداشت، خبر، گزارش، مصاحیه، عکس و موشن گرافی تقدیر شد.
کد خبر: ۱۳۰۶۳۷۲

به گزارش جام جم آنلاین "محمد علی نظری" در اختتامیه ششمین جشنواره استانی ابوذر گفت:  بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره  ارسال شد که در نهایت بعد از رای هیئت ۷ نفره داوران افراد برگزیده در رشته های مختلف از جمله تیتر، مقاله، یادداشت، خبر، گزارش، مصاحیه، عکس و موشن گرافی تقدیر شد.

وی افزود: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، موضوعات اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، فرزند آوری و خودکشی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، رسانه و منابع طبیعی، کرونا و کمک مومنانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید آفرینی و نشاط اجتماعی، روایت اربعین در سال های گذشته، موضوع آزاد ( ظرفیت فراموش شده استان ) از جمله محورهای این جشنواره است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اظهار کرد: داوران جشنواره ششم ابوذر ایلام از میان صاحبان رسان‌های استان در مقاطع دکتری و مرتبط با حوزه روزنامه‌نگاری آنلاین، بر خط و مکتوب برگزیده شده‌اند و در انتخاب داوران نگاه به سرمایه انسانی درون استانی بوده است.

علینظری ادامه داد: در پایان داوری آثار با رای هیئت داوران بیش از ۵۰ اثر در بخش های مختلف در رتبه های اول و تا سوم و شایسته تقدیر با اهدای لوم تقدیر و تندیس جشنواره مورد تجلیل قرار  گرفتند.

در این جشنواره پروین سجادی  خبرنگار روزنامه جام جم  در استان ایلام در بخش منابع طبیعی با اثر «ایلام در آتش » شایسته تقدیر شناخته شد و مورد تجلیل قرار گرفت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها