مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: با هدف ارتقا کیفیت آب شرب مورد نیاز مردم شهربابک تصفیه خانه این شهرستان به بهره برداری رسید
کد خبر: ۱۳۰۶۱۲۳

طی مراسمی با حضور  علی زینی‌وند  استاندار کرمان،تصفیه خانه آب شرب شهرستان شهربابک  با ظرفیت 90 لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسید تا مردم این شهر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.
 
به گزارش جام جم آنلاین کرمان، در این مراسم  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به هزینه 100 میلیارد ریالی ساخت این تصفیه خانه گفت:  برای اجرای تصفیه‌خانه  شهربابک از شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور افزایش کیفیت آب بهره گرفته شده است.  

 محمد طاهری افزود: خشکسالی‌های پیاپی بر کمیّت و کیفیت آب در استان کرمان تاثیر گذاشته است و با استفاده از فناوری‌های دانش‌بنیان، تصفیه‌خانه‌های آب در کوهبنان، کیانشهر، ریحانشهر، بردسیر، دشتکار، جوزم، جیرفت، فهرج راه‌اندازی شده‌اند که فلزات سنگین موجود در آب را به حد استاندارد می‌رساند.

وی همچنین به  اجرای پروژه بزرگ انتقال آب به روستاهای دهج و جوزم در شهربابک اشاره کرد  و با بیان اینکه این پروژه بدون ردیف و پیوست قانون بودجه عملیاتی شده است، گفت: ۱۱ هزار مترمکعب مخزن ذخیره، ۱۵۰۰ مترمکعب مخزن بین راهی، ۵ ایستگاه پمپاژ و غیره با اعتبار 30 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها