حوادث بین الملل؛ آمریکا

قتل همسر باردار با شلیک گلوله

چند روز پیش جنایتی هولناک در شهر چیک ساشای ایالت اوکلاهاما رخ داد که ابعاد آن باعث تعجب نیروهای پلیس و مقامات قضایی این شهر کوچک‌شده است.
کد خبر: ۱۳۰۵۷۷۰

به گزارش گروه حوداث جام جم آنلاین، بر اساس گزارش منابع خبری در این شهر، لورنس پاول اندرسون به اتهام قتل سه نفر و حمله با سلاح سرد به یک نفر دیگر، در حال حاضر در بازداشت است.

گفته می‌شود او چند روز پیش درخواست دادگاه را برای اعلام مبلغ وثیقه نپذیرفته و می‌خواهد همچنان در زندان باشد.

اندرسون حدود دو هفته پیش به خانه همسایه‌اش رفت و با ضربات چاقو او را به قتل رساند. او سپس به خانه‌اش برگشت و عموی خودش و نوه چهارساله او را نیز به همین شکل به قتل رساند. او با چاقو ضرباتی نیز به دو چشم زن‌عمویش وارد کرد اما او جان سالم به در برد و زنده ماند.

او بعد از کشتن همسایه‌اش که زنی ۴۱ساله و به‌نام «آندره‌ا لین» بود، قلب او را با چاقو از بدنش بیرون آورد و آن را به خانه عمویش برد و بعد از پختن آن، عمو و زن‌عمویش را مجبور کرد آن را بخورند.

اندرسون در بازجویی‌های خود اعتراف کرده قصد داشته با این کار، ارواح شیطانی را از بدن عمو و زن‌عمویش بیرون کند.

نیروهای پلیس بعد از آن به محل جنایت رسیدند که یک نفر از خانه «لئون پای»، عموی ۶۷ساله اندرسون با مرکز پلیس تماس گرفت. پلیس می‌گوید وقتی به محل موردنظر رسیدند، صدای ضعیف زنی را شنیدند که تقاضای کمک می‌کرد.

آنها در لحظه ورود با جسد بی‌جان لئون و نوه چهارساله‌اش روبه‌رو شدند. در ادامه توانستند دِلسی پای ۶۴ ساله را درحالی‌که صورت و چشمانش زخمی بود، پیداکرده و به بیمارستان منتقل کنند.

بعد از چند ساعت اندرسون دستگیر شد و خیلی زود به این جنایت اعتراف کرد. او گفت بعد از آن‌که با مقاومت زن همسایه برای ورود به خانه روبه‌رو شد، با چند ضربه در ورودی را باز کرد و آن جنایت هولناک را رقم زد.

اندرسون، فرد سابقه‌داری بود که سال۲۰۱۷ به اتهام قاچاق مواد مخدر و استفاده از سلاح گرم به ۲۰سال زندان محکوم‌شده بود اما اوایل ژانویه امسال، فرماندار این شهر حکم آزادی این مجرم سابقه‌دار را امضا کرد.

این در حالی است که مأموران زندان در گزارش آزادی اندرسون اعلام کردند او همچنان خطری برای جامعه محسوب می‌شود.

جیسون هیکس، دادستان این منطقه با تعجب از آزاد شدن این فرد، گفته است ارتباط چنین متهمانی با جامعه اطراف خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

گرچه هنوز رأی نهایی دادگاه در مورد اندرسون صادر نشده است اما به‌احتمال‌زیاد او به اتهام سه قتل درجه‌یک و حمله با سلاح سرد، به مجازات مرگ محکوم خواهد شد.

۳جنایت هولناک در پرونده جانی اوکلاهاما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها