مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد؛

انسداد روزانه کندوان از ساعت ۸ صبح یکشنبه

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا روز ۱۲ اسفند ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به‌ دلیل اصلاح مسیر مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.
کد خبر: ۱۳۰۵۵۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 118 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 104 هزار تردد و آزادراه کرج‌-قزوین با 98 هزار تردد ثبت شد.

ترافیک سنگین بین کرج و قزوین

مسئول سالن عملیات مرکز مدریت راههای کشور درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای پرتردد گفت‌: ‌در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت داریم.

محرابی نیا در تشریح وضعیت ترافیکی ‌سایر محورها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهرویلا تا استاندارد خبر داد.

انسداد روزانه کندوان از ساعت ۸ صبح یکشنبه

وی اظهار کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا روز ۱۲ اسفند ماه ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر ۵ تا ۱۵ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

افزایش 5.9 درصدی ترافیک جاده‌ ها در شبانه‌روز گذشته

مسئول سالن عملیات مرکز مدریت راههای کشور اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2282 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 5.9 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

انسداد جاده پونل-خلخال و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر به دلیل کاهش ایمنی مسیر‌

محرابی نیا یادآور شد: در حال حاضر جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور گنج نامه-تویسرکان، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی گفت‌: همچنین محور وازک-بلده در مازندران، محور فرعی شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور سروآباد-پاوه و محور شهداد-نهبندان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها