رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد؛

ترافیک روان در جاده‌های سراسر کشور / بارش باران در محورهای ۲ استان

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با بیان اینکه در جاده های شمال و دیگر جاده ها بارش و مداخلات جوی خاص نداریم، از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۵۴۵۹

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور درباره وضعیت تردد در محورهای تهران-شمال بیان کرد‌: ‌در حال حاضر تردد روان در محورهای، فیروزکوه، هراز و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت داریم.

وی در تشریح وضعیت ترافیکی ‌سایر محورها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

آسمانی صاف در اغلب جاده های کشور

وی با بیان اینکه در جاده های شمال و دیگر جاده ها بارش و مداخلات جوی خاص نداریم، از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

آزادراه تهران‌-کرج با 117 هزار تردد پرترددترین جاده کشور

آشوری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران‌-کرج با 117 هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با 112 هزار تردد و آزادراه کرج‌-قزوین با 107 هزار تردد ثبت شد.

انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر‌

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور سروآباد-پاوه، محور شهداد-نهبندان، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و محور گنج نامه-تویسرکان، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی تصریح کرد‌: همچنین جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور وازک-بلده در مازندران، محور فرعی شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان و محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

کاهش 16 درصدی ترافیک جاده‌ ها در شبانه‌روز گذشته

آشوری اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از از 2251 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 16 درصد کاهش را نشان می دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها