شهاب حسینی در صفحه اینستاگرام خود، تلویحا به انتقادات چند وقت اخیر درباره واکسن زدن در آمریکا پاسخ داد.
کد خبر: ۱۳۰۵۵۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، شهاب حسینی تنها بازیگر مردی که توانست نخل طلای بهترین بازیگر از جشنواره کن را برای سینمای ایران به ارمغان بیاورد در اینستاگرام خود نوشت:
«گفت: سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد، به تندیسی زیبا بدل نخواهد شد.
می‌بخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟
در جهانی که زیستگاه مردان و زنانی بزرگ بوده، ما را چه به الگو بودن؟ همواره خود جوینده الگویی بودیم تا رمز جاودانگی بیاموزیم.
و نیفتیم مگر در سیر آنان که دلسپرده راه حق و حقیقت بودند و جان بر سر این عشق به جان آفرین پیشکش کردند. بسیارند. بجویید، میابید.
درست می‌گویید. وصلم. اما نه به آنجا که پندار شماست. به ریسمانی که به آن چنگ زدم تا پراکنده و متلاشی نشوم.
حبل الله، که از مهر و کرامتش در دسترس همگان است. اگر نمی بینیم، مشکل از ماست. قدردان مهر عزیزانی هستم که همواره و در هر شرایط بنده را از لطف حمایت خود محروم نکردند. برایشان طول عمر با عزت و عاقبت خیر آرزو می‌کنم.
اما نارفیقان نسبتا محترم. سیر بنده کوچک در طی بیست و هفت سال از عمق ناکجا و رسیدن به اینجا در پیشگاه چشمتان نبود؟
آنچه که غیر از خدای بزرگ و ارادت به خاصان درگاهش مرا به پیوند با آن نسبت می‌دهید، چنانچه می‌توانستند، خود را از گزندهای روزگار حفظ می‌کردند. و گرنه من بنده آن دمم که ساقی گوید، یک جام دگر بگیر و من نتوانم.
قصه کوتاه که متاسفم که آنچه انتظار داشتید نبودم چون وامدارتان نبودم. گفت، آنچه هستی هدیه خداست به تو و آنچه میشوی هدیه توست به خدا.
غایتم تبدیل این وجود خاکسار به گوهری ‌ست در شان پیشکش به پیشگاه پروردگار. همین و بس. گویند سنگ لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود.
از آنجایی که بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح می‌دهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام، رفع زحمت میکنم و دنبال کنندگان مجاز را با دنیای خود تنها می‌گذارم.
حق ماندگار، پایدار، و نگهدار. آمین. امضا، شهاب حسینی، ملقب به صفر کله گنده.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۵ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها