جنگنده های روسی شب گذشته و بامداد امروز حملات سنگینی به داعشی ها در جنوب غرب استان الرقه در شمال سوریه و در نزدیکی حماه و حمص، انجام دادند و دهها تکفیری را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۱۳۰۵۳۶۵

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جنگنده های روسی شب گذشته سلسله حملاتی به مواضع داعش در صحرای سوریه انجام دادند.

یک منبع نظامی به اسپوتنیک گفت: پس از رصد تحرکات شبانه تروریست های داعش در جنوب غرب استان الرقه در شمال سوریه و در نزدیکی استان های حماه و حمص، جنگنده های روسیه سلسله حملاتی به تروریست ها انجام دادند.

این منبع تاکید کرد: این حملات اهداف متحرک داعش در عمق بادیه سوریه را هدف قرار داد.

همچنین این منبع از انهدام مواضعی که این تروریست های داعش از آنجا حرکت کرده بودند، خبر داد و اعلام کرد: تروریست ها میان چند منطقه در تحرک بودند و قصد حملاتی را داشتند که جنگنده های روسی در ۱۲ نوبت آنها را بمباران کردند و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد کردند.

این منبع تاکید کرد: در جریان این عملیات ۴ خودرو و ۵ مقر داعشی منهدم شد و یورش داعش به سمت مواضع ارتش سوریه خنثی شد.

تداوم نبرد با داعش در صحرای سوریه

بر اساس این گزارش؛ عملیات ارتش سوریه در صحرای سوریه علیه داعش به منظور پاکسازی تکفیری ها ادامه دارد و شامل صحرای حمص، حماه و الرقه تا منطقه التنف که پایگاه غیرقانونی تروریست های آمریکایی در آن قرار دارد، ادامه دارد.

۱۱۲ حمله جنگنده های روس به مواضع داعش

این در حالی است که منابع وابسته به مخالفان سوری گزارش دادند که از صبح امروز جنگنده های روسیه ۱۱۲ بار مواضع داعش را بمباران کرده اند که ۱۹ تروریست داعشی دست کم در این حملات کشته شده اند.

منابع وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند: طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از دویست بار جنگنده های روسی مواضع داعش را هدف حمله قرار داده اند.

تاکنون بر اثر این حملات بیش از ۳۰ داعشی به هلاکت رسیده اند به تنهایی در صحرای شرقی حماه و صحرای دیرالزور ۱۰ داعشی کشته شده اند.

هدف قرار گرفتن مرکز نظامی روسیه در ادلب

از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از ارتش روسیه گزارش داد: مرکز نظامی روسیه در ادلب در شمال غرب سوریه هدف حملات تروریستهای جبهه النصره قرار گرفت است و روسها تصمیم به خروج افراد خود از مرکزی نظامی در سراقب در ادلب سوریه به دنبال حملات سنگین تروریستها به این منطقه گرفتند. مرکز نظامی روسیه با خمپاره و پهپاد هدف قرار گرفته است.

زخمی شدن یک نظامی ترک در ادلب

منابع وابسته به مخالفان سوری از زخمی شدن یک نظامی ترک بر اثر حملات با آر پی جی در المسطومه در ادلب خبر دادند.

این منابع به انفجار بمب در مسیر حرکت نیروهای ترکیه در جاده مواصلاتی میان معره مصرین و شهرک کفریا در حومه ادلب هم اشاره کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها