فیلم سینمایی "آن شب" به کارگردانی "کوروش آهاری" با بازی "شهاب حسینی" از ششم اسفندماه به نمایش درآید.
کد خبر: ۱۳۰۴۶۶۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، "آن شب" اولین فیلم تولید شده ایرانی در امریکاست که با دریافت مجوز نمایش از ایران، به صورت همزمان در دو کشور اکران می شود. این فیلم در دو سرگروه "مگامال " و "هنر و تجربه"  به اکران درمی آید. نمایش آن شب در سینماهای امریکا نیز از ۲۹ ژانویه آغاز شده است.

فیلم آن شب به تازگی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را دریافت کرد.

این فیلم معمایی به نویسندگی "کوروش آهاری" و "میلاد جرموز" محصول سال ۲۰۱۹ است. داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند می‌کند. آن‌ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سوال می‌برند. در این فیلم "جورج مگوایر" نیز به‌عنوان بازیگر حضور دارد.

فیلم "آن شب"محصول کمپانی ماموت پیکچرز با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت است و از عوامل هالیوودی آن می‌توان به ‎الکس بروتو، جفری الارد (سرمایه‌گذار فیلم "کشتار با اره برقی در تگزاس") و شریل استارولاکیس (فیلم نگهبان شب) اشاره کرد. تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور محمد درمنش (تهیه‌کننده فیلم) است.

در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی شهروند قانونی امریکا به کار گرفته شده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها