اگر به‎ دنبال راهی برای جبران عقب ‎افتادگی دانش‎آموزتان از سرفصل‎های درسی هستید اپلیکیشن آرش و آنا دغدغه‎ های شما را برطرف می‎کند

آرش و آنا دوستان جدید دبستانی ‎ها

با گذشت نزدیک به یک سال از همه‏ گیری کرونا و تعطیلی مدرسه‌ها و دانشگاه‎ها، کلاس‎های درس دیگر رنگ همهمه و شور و نشاط بچه ‏ها را ندیده‎اند و صدای شعرهای کودکانه‎شان را نشنیده‎اند.
کد خبر: ۱۳۰۴۵۵۸

جای همه اینها را گوشی‎های هوشمند و رایانه‏ ها گرفته ‎اند. در همین حال بسیاری از والدین نگران تحصیل فرزندانشان هستند و معتقدند کلاس‎های مجازی به اندازه کلاس‎های حضوری بازدهی کافی ندارند.

آرش و آنا دوستان جدید دبستانی‎ها

به ‎علاوه در این مدت خانواده ‎ها مجبور شده‎اند فارغ از مشغله‎ های خودشان، پا به ‎پای فرزند دانش ‎آموزشان در فرآیند یادگیری، انجام تکالیف و رفع اشکال جلو بروند.

خوشبختانه در این مدت نرم ‎افزارهای زیادی با ویژگی‎های مختلف برای کمک به دانش ‎آموزان توسعه یافته ‎اند.

«اپلیکیشن آرش و آنا» از جمله نرم‎ افزارهایی است که می‎تواند خیال خانواده ‎ها را بابت یادگیری کودکان دبستانی آسوده کند و بچه‏ ها برای درس خواندن دیگر نیازی به همراهی والدین‎شان نداشته باشند.

اپلیکیشن آرش و آنا، نرم ‎افزاری خودآموز است و با علاقه‎ مند ساختن دانش ‎آموزان به درس‎ ها با روش خاص خودش، امکان شرکت در آزمون، صدور کارنامه و دریافت نمونه سوال های درسی را نیز دارد. به ‎علاوه با ایجاد تعامل با دانش ‎آموز مانع خستگی و احساس مطالعه اجباری کودک می ‎شود.

شرکت فناوری اطلاعات «همراهان آتیه پاسارگاد» فعالیت خود را از سال 88 با تولید محتوای دیجیتال و به ‎صورت تخصصی در زمینه آموزش مجازی برای دانشگاه ‎هایی مثل دانشگاه شهید بهشتی و پیام نور و کتابخانه ملی ایران آغاز کرده است. این شرکت در سال 90 اولین طرح نوآورانه خود را با نام «طرح آموزش مجازی پایان‎ نامه نویسی» اجرا و آن را به تصویب وزارت علوم رساند.

مسعود نظری منش، مدیر عامل همراهان آتیه پاسارگاد درباره این طرح به جام ‎جم گفت: «با توجه به رشد قابل توجه دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی و نقش مهم و سرنوشت‎ساز پایان‎ نامه ‎ها در این مقطع، آموزش فرآیند پایان‎ نامه‌نویسی آنقدر مهم است که خوب است افراد به‎ صورت آزاد این دوره مجازی را سپری کنند.» این شرکت پس از این پروژه تا سال 96 با سازمان فنی‌ و حرفه ‎ای، جهاد دانشگاهی، وزارت جهاد کشاورزی و ... همکاری‎ هایی کرده است و در این مدت نیز با توسعه و گسترش استفاده از موبایل ‎های هوشمند و اینترنت همراه، محتوای دیجیتال برای عرضه روی بستر موبایل تولید می‎ کردند.
تا این که در سال 97 این شرکت تصمیم گرفت تمرکز خود را از حوزه دانشگاهی، به بخش آموزش کودکان تغییر دهد. زیرا به ‎نظر می‎رسید برای این گروه سنی سرمایه ‎گذاری‎ های آموزشی کمتری انجام شده است. برای مثال دانشجویان به منابع نامحدود آموزشی دسترسی دارند و درسطح شهرها هم تا دلتان بخواهد آموزشگاه ‎های آمادگی کنکور برای نوجوانان برپا شده ‎اند. اما کمتر مؤسسه و مجموعه ‏ای را می‎توان پیدا کرد که در زمینه آموزش کودکان فعالیت کند. با افزایش استفاده از گوشی‎ های هوشمند، کمبود اپلیکیشن های آموزشی مناسب برای رده سنی 6 تا 13 سال، خودش را بیشتر نشان داد. از این ‎رو تقریبا می‎توان گفت شرکت همراهان آتیه پاسارگاد اولین مصداق یادگیری بر بستر موبایل را با اپلیکیشن آرش و آنا به بازار اپلیکیشن‎ ها عرضه کرد.

آرش و آنا، ویژه کودکان دبستانی

اگر تجربه تدریس یا کار با کودک را داشته باشید، حتما متوجه شده ‌اید آموزش در این سنین چقدر کار دشواری است.

تولید هر محتوایی برای کودک باید جذاب و به زبان خود او باشد تا خسته یا دلزده‌اش نکند. شرکت خلاق و نوآور همراهان آتیه پاسارگاد در سال 97 با پشتوانه هفت هشت سال فعالیت در حوزه آموزش ‎های الکترونیکی، با تاکید بر اثربخشی آموزش از طریق تعامل با کاربر و تولید محتوای تاثیرگذار و شفاف، اپلیکیشن آرش و آنا را به فهرست اپلیکیشن‏ های آموزشی حوزه کودک اضافه کرد.

مهم‎ترین ویژگی این اپلیکیشن خودآموز بودن آن و نیازنداشتن به همراهی والدین است. در این اپلیکیشن تمام محتواهای کتاب‎های درسی به کمک معلم‎ های برگزیده استان تهران، با سناریوهای داستانی تدوین شده و در قالب دو شخصیت آرش و آنا با زبانی کودکانه و به‌صورت انیمیشن های تعاملی برای دانش آموزان تدریس می‎ کنند.

آرش و آنا به فرزند دانش ‏آموز شما درس‎های ریاضی، علوم، فارسی، نگارش، قرآن، هدیه‎ های آسمانی و مطالعات اجتماعی را آموزش خواهند داد. در حال حاضر 250هزار دانش‎آموز از این اپلیکیشن استفاده می‎کنند و بالغ بر 10درصد آنها، دانش ‎آموزان فارسی زبان خارج از کشور در کشورهایی مثل امارات، افغانستان، آلمان، آمریکا و به ‎زودی تاجیکستان هستند.

چرا آرش و آنا را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب محتوای کمک آموزشی در کنار مدرسه، اگر به کتابفروشی‎ های عرضه‌کننده کتاب‎ های کمک آموزشی سر بزنید، سرتان از قیمت بالای کتاب‎ها سوت می‎کشد! اگر پکیج‎ های آموزشی را به صورت سی‎دی تهیه کنید، به‎ طور میانگین 300هزار تومان باید هزینه کنید و البته خودتان را برای خش‌افتادن روی سی‎ دی‎ ها و اجرا نشدن آنها هم باید آماده کنید.

به ‎علاوه محتوای این پکیج‎ها امکان به‌روزرسانی ندارد. اما فقط با 80هزار تومان هزینه، محتوای کمک آموزشی کتاب‎ها و سی‎ دی‎ های کمک آموزشی را برای تمام درس‎های فرزندتان در یک سال تحصیلی خریداری کرده‎اید.

اپلیکیشن آرش و آنا مانند جعبه ابزاری است با ویژگی‎هایی شامل برگزاری آزمون، نمونه سوال، ارائه برنامه درسی، زنگ تفریح و سرگرمی، ساخت کاردستی، آموزش سوادمالی و ... و دانش ‎آموزان را از چند جنبه و نه تک‌بعدی تربیت می‎کند.

به اضافه این که در آموزش مجازی، مدیریت یادگیری به خود دانش ‏آموز بر می‎ گردد. یعنی هرچند بار که دوست داشته باشند، می‎توانند انیمیشن‎ها را تکرار کنند تا یاد بگیرند.

آرش و آنا را قهرمان داستان خودت کن

مسعود نظری منش، مدیر عامل همراهان آتیه پاسارگاد می‌گوید اگر به تولید محتوا برای کودکان علاقه‏ مندید، یا دنبال بستری برای ارائه محتواهای آموزشی خود هستید، اپلیکیشن آرش و آنا آماده همکاری باشماست.

آرش و آنا دوستان جدید دبستانی‎ها

به‎ علاوه این اپلیکیشن فقط مختص درس‎های مدرسه نیست و پلتفرم آموزش زبان انگلیسی را نیز هم برای معلمان زبان انگلیسی و هم دانش ‎آموزان به مجموعه امکانات خود اضافه کرده است.

آموزش‎هایی که به‌زودی آرش و آنا ارائه می‌کنند

آرش و آنا دوستان جدید دبستانی‎ها

آموزش مهارت‎های زندگی
آموزش ویژه برای کودکان خاص
آموزش سواد مالی در قالب بازی
پرورش هوش کودکان
برگزاری جشنواره کتابخوانی
اضافه شدن مقطع پیش دبستانی با آموزش ریاضی، شعر، علوم، لوحه‎نویسی و مهارت زندگی

ویژگی‌های آرش و آنا

امکان به‎ روزرسانی و ارائه 1500 انیمیشن جذاب
تولید محتوای انحصاری به ‎صورت خودآموز
تخفیف گروهی 50درصدی برای مدارس
استقبال بی ‎نظیر و رضایت بالای کاربران
دارای تاییدیه وزارت آموزش و پرورش
گارانتی عودت وجه تا 48 ساعت
پشتیبانی بدون تعطیلی
اثربخشی بالا در آموزش

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها