یک روزنامه عبری خبر داد که رژیم صهیونیستی در تلاش است درمرکز قدس اشغالی، یک شهرک صهیونیست‌نشین احداث کند.
کد خبر: ۱۳۰۴۰۰۲

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، روزنامه عبری «کالکالیست» خبر داد که رژیم صهیونیستی قصد دارد یک شهرک صهیونیست‌ نشین در قدس اشغالی احداث کند.

شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از این روزنامه گزارش داد، رژیم صهیونیستی در تلاش است طرحی را تصویب کند که بر اساس آن، یک شهرک ۹۰۰ واحدی را در مرکز قدس اشغالی احداث کند.

این روزنامه تأکید کرد، مساحت این پرروژه، ۲۰۵ هزار متر مربع خواهد بود و شامل باشگاه‌های ورزشی، واحدهای مسکونی ۲۴ طبقه است.

به گزارش این روزنامه، در این شهرک صهیونیستی، دفاتر و مراکز تجاری نیز احداث خواهد شد و قرار است این طرح، به زودی به کمیته برنامه‌ریزی و سازندگی ارائه شود.

«خلیل التفکجی» مسئول اداره نقشه برداری در «بیت‌الشرق» قدس اشغالی گفت که مسئولان صهیونیست در حال احداث مسیری هستند تا «عناتا» را به «العیزریه» در شرق قدس اشغالی وصل و مقدمات ساخت یک شهرک جدید را فراهم کنند.

التفکجی خبر داد که دولت رژیم صهیونیستی در حال گسترش شهرک‌ها و پر کردن خلأهایی است که روستاها و شهرهای فلسطین را از یکدیگر جدا می‌کند.

وی درپایان تأکید کرد، طی ماه گذشته، هزار و ۹۴۲ واحد مسکونی به صورت سازمان‌یافته‌ای در قالب طرح های شهرک سازی، به مناقصه گذاشته شد که رؤیای ملت فلسطین در تشکیل کشور به هم پیوسته به پایتختی قدس شرقی را از بین می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها