وب‌اپلیکیشن «انار» دستیاری تمام ایرانی و بسیار حرفه‌ای برای آماده‌سازی طرح کسب‌وکار است

طرح کسب‌و‌کار را حرفه‌ای بنویس

راهکار سریع، ارزان و موثر برای افزایش فروش و هرچه بیشتر دیده‌شدن کسب‌وکار شما در فضای مجازی

با ورناپ در فضای مجازی بیشتر دیده شو

با شروع همه‎گیری کرونا و آغاز طولانی‌مدت طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، درحالی‎که بسیاری از کسب‎وکارهای سنتی مجبور به تعطیلی شدند، بازار فروش کسب‎وکارهای اینترنتی با رونق بسیار خوبی روبه‎رو شد.
کد خبر: ۱۳۰۳۷۰۰

از این‎رو کسب‎وکارهای بیشتری به سمت فضای مجازی برای فروش محصولات یا ارائه خدمات‎شان روی آوردند. در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی، محتوای خوب برای معرفی محصولاتی که بتواند به فروش منجر شود، حرف اول را می‎زند.

این‌که مجموعه‌ای بتواند محتوایی تولید کند که برای مخاطب جذاب باشد، به‌خوبی محصولات یا کسب‎وکار را معرفی کند و در عین حال آنقدر حرفه‎ای باشد که اعتماد مخاطب را نیز بتواند جلب کند، در بازاریابی و فروش دیجیتال بسیار مهم است.

اگر به‎دنبال دیده شدن کسب‎وکارتان در فضای مجازی و اینترنت و موتورهای جست‎وجو هستید ولی تولید محتوای باکیفیت را سدی پیش روی خود می‎بینید، از ورناپ کمک بگیرید.

«ورناپ» بستری است که علاوه بر تولید محتوا و معرفی کسب‎وکارتان، شما را با نام تجاری خودتان به صدر رتبه‌بندی در موتورهای جست‎وجو می‌آورد.

قصه شکل‎گیری ورناپ

تقریبا یک هفته قبل از اعلام رسمی ورود کرونا به ایران، گروه «دیجیتال مارکتینگ گیلار» بخش بانک مشاغل در بستر تخفیف‎دهی خود را با نام «وَرناپ» راه‎اندازی کرد. بسیاری از کسب‎وکارهایی که در آن دوران تازه شکل گرفته بودند، با همه‌گیرشدن ویروس کرونا از ادامه مسیر منصرف شدند اما ورناپ آماده بود مصمم‎تر مسیر را ادامه دهد.

کارشناسان این مجموعه می‎دانستند به‌زودی بسیاری از کسب‎وکارهای سنتی به بستر اینترنت رو خواهند آورد و همین اتفاق نیز افتاد. آنها می‌گویند رشد سایت در طول یک سال فعالیت، فراتر از انتظارشان بوده است.

ورناپ بستری اینترنتی برای معرفی کسب‎وکارها در ۱۸ دسته‌بندی مختلف از خدمات ساختمانی، صنعتی، خودرو گرفته تا باشگاه‎های ورزشی، پزشکان، مراکز خرید، سالن‎های آرایشی و رستوران‎ها در کل کشور است.

شما می‎توانید با مراجعه به این وبسایت به نشانی vanup.com علاوه بر یافتن مکان یا محصول مورد نظر، اطلاعات کاملی از راه‎های ارتباطی مثل نقشه گوگل و شماره‎های تماس و نظرات مثبت یا منفی دیگر کاربران نیز دسترسی داشته باشید.

اگر شما صاحب کسب‎وکاری هستید، همین الان وارد سایت ورناپ شوید و درخواست آگهی خود را ثبت کنید سپس منتظر تماس کارشناسان ورناپ برای دریافت مشاوره ۳۰ دقیقه‎ای رایگان باشید.

علاوه بر این ورناپ امکانات مختلفی مانند تولید محتوای اختصاصی، ساخت ویدئو، قراردادن راه‎های ارتباطی مثل موقعیت در گوگل‌مپ و مسیریابی، قراردادن شعار کسب‎وکار شما و ساعت فعالیت و باز‌بودن دفتر کار، معرفی شبکه‎های مجازی شما، ساخت گالری و ... را در اختیار شما قرار می‎دهد.

با ورناپ در فضای مجازی بیشتر دیده شو

پس از مشاوره، آگهی شما کمتر از ۱۲ ساعت بعد روی وبسایت قرار خواهد گرفت و با نام کاربری و رمز خود، می‎توانید در طول سال محتوای خود را ویرایش یا نمونه کارهای جدید به آن اضافه کنید. گفتنی است در حال حاضر ۳۰۰۰کسب‎وکار از این بستر برای معرفی خود استفاده می‎کنند.

ویژگی‎های محتواهایی که در ورناپ تولید می‎شود

مدیرعامل شرکت خلاق و نوآور ورناپ به جام‌جم می‌گوید: «بسیاری از کسب‎وکارهایی که در فضای مجازی خودشان را معرفی می‎کنند، به‎دلیل تولیدنکردن محتوا یا تولید محتوای غیرحرفه‎ای مشتریانشان را از دست می‎دهند. اما ورناپ می‎تواند با تولید محتوای اختصاصی و کارهای گرافیکی برتری که ارائه می‎دهد، علاوه بر معرفی جامع و کامل شما با ایجاد بنر تبلیغاتی، بیان سابقه کار و پروانه کسب، معرفی فعالیت‎های حرفه‎ای که انجام داده‎اید و ... با جذب مخاطب و جلب اعتماد او، مشتریان را به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما ترغیب کند.»

با ورناپ در فضای مجازی بیشتر دیده شو

ورناپ برای بعضی از کسب‎وکارها، بازدیدهای فوق‎العاده زیاد و تاثیر بسزایی در فروش‎شان به ارمغان آورده است، تا جایی که مدیران این کسب‎وکارها برای افزایش بیشتر مشتری‎هایشان درخواست تولید محتوای جدیدتر و حرفه‎ای‎تر از ورناپ داشته‎اند.

مهران وثوق در این زمینه تصریح کرد: «برای مثال در حوزه خدمات ساختمانی در زمینه داربست و آسانسور، دو نمونه از کسب‎وکارها ۵۰درصد مشتریانشان را از سایت ورناپ جذب کرده‎اند؛ در حوزه تولیدی‎های مبلمان در شهر قم، با تولید محتوای حرفه‎ای که ورناپ برایشان انجام داده است، روزانه تماس‎های بسیار زیادی دریافت می‎کنند و در دیگر دسته‎بندی‎ها نیز کسب‎وکارها رضایت کاملی داشته‎اند.»

وثوق در ادامه می‎افزاید: «صاحبان مشاغل با داشتن محتوای قوی در وبسایت خودشان یا استفاده از پنل‎های اشتراکی، دیگر نگران فیلترشدن صفحات مجازی، آسیب به کسب‎و‎کار و از دست دادن مشتری‎هایشان نخواهند بود.»

چرا تولید محتوا با ورناپ به‎صرفه است؟

اگر تا به اینجا به فکر راه‎اندازی وبسایت خود افتاده‎اید، باید بگوییم شروع هزینه‎های شما از یک و نیم میلیون تومان خواهد بود، مضاف بر این‌که باید وقت و انرژی زیادی صرف طراحی و مدیریت آن کنید. درحالی‎که با ۱۵ تا ۲۰ درصد همین قیمت در سال، با ورناپ می‎توانید راه چند ماهه را یک شبه طی کنید. ورناپ به کسب‎وکار شما هویت می‎بخشد و با آمار روزانه ۱۵هزار نفر بازدید از سایت، امکان دیده‌شدن بیشتری خواهید داشت.

مدیرعامل ورناپ می‎افزاید: «امیدواریم تا پایان سال آینده تعداد کسب‎وکارهای ثبت شده در سایت به بیش از ۲۰هزار آگهی برسد. در آینده نزدیک نیز سامانه تخفیف‎دهی کد به کد را راه‎اندازی خواهیم کرد که تاثیر به‎سزایی در جذب مشتریان دائمی دارد. به‎علاوه اپلیکیشن سایت نیز بزودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.»

با ورناپ در فضای مجازی بیشتر دیده شو

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها