ماجرای سیلی‌ زدن و عذرخواهی بعد از آن کم‌کم دارد به یک ماجرایی تکراری تبدیل می‌شود. بعد از ماجرای سرباز راهور و نماینده مجلس، حالا سیلی‌ زدن کارگر پیمانکار شهرداری فردیس به پیرمرد ضایعات‌ جمع‌کن در فضای مجازی جنجالی شد. ماجرایی که بعد از واکنش کاربران فضای مجازی به عذرخواهی ضارب در فضای مجازی ختم شد.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۷۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، ماجرای این درگیری با انتشار فیلمی در شبکه‌ های اجتماعی داغ شد.

در این فیلم پیرمرد ضایعات‌ جمع‌کن با چرخ‌دستی در یکی از خیابان‌های شهر فردیس در حال عبور از خیابان است که ماموران پسماند شهرداری این شهر سد راهش می‌شوند. پیرمرد در برابر خواسته آنها مقاومت می‌کند که یکی از آنها سیلی محکمی به صورت پیرمرد می‌زند.

در ادامه این فیلم نیز درگیری ماموران شهرداری با چند مرد دیگر نمایش داده می‌شود که به گفته شاهدان وقتی عابران به این کار اعتراض می‌کنند، موردحمله کارگران شهرداری قرار می‌گیرند.

این فیلم بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی منتشر و با واکنش کاربران همراه شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی خواستار برخورد با ضارب بودند.

دستور بازداشت ضارب

در ادامه، دادستان فردیس در گفت‌وگو با ایرنا به این ماجرا واکنش نشان داد و از دستور بازداشت برای ضارب خبر داد.

به گفته ناصرخاکی، هیچ فردی حق درگیری، توهین و فحاشی ندارد و اگر کسی مرتکب جرمی شود طبق حقوق شهروندی با او برخورد می‌شود.

عذرخواهی و برخورد می‌کنیم

مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار فردیس عصر دیروز در تشریح این ماجرا به جام‌جم گفت: این اتفاق در فلکه سوم فردیس رخ داد و کارگر پیمانکار جمع‌آوری پسماند برخورد بد و غیر‌قابل بخششی با تخلف مرد ضایعات جمع‌کن داشت. اگرچه این شیوه جمع‌آوری پسماند و زباله‌گردی توسط افراد قانونی نیست اما دلیلی برای بدرفتاری و ضرب‌وشتم نخواهد بود. پس از اطلاع از ماجرا، بررسی‌های خود را آغاز کردیم و پیمانکار مربوطه شنبه ۱۸بهمن ماه احضار شد و با اخطار کتبی، عامل و عاملین موضوع را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

سیلی پیمانکار شهرداری بر صورت پیرمرد ضایعات‌جمع‌کن (+عکس)

وی افزود: بارها تاکید کرده‌ایم برخورد با تخلفات باید در چارچوب قانون باشد و با بی‌قانونی برخورد خواهیم کرد. با توجه به این‌که نظارت و کنترل عملکرد نیروها در شرکت‌های پیمانکاری با پیمانکار مربوطه می‌باشد، شهرداری فردیس به عنوان شاکی نسبت به پیگیری و طرح دعوی در مراجع قضایی اقدام و نتیجه آن اعلام می‌شود.

سعیدی سیرایی با عذرخواهی از شهروندان گفت: روز شنبه همراه ضارب و پیمانکار در محل درگیری از مرد ضایعات جمع‌کن عذرخواهی و دلجویی خواهیم کرد.

ضارب مرد زباله‌گرد نیز دیروز با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از پیرمرد و خانواده‌اش عذرخواهی کرد.

محمد غمخوار - دبیر حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها