انصاریان، یار تازه‌وارد

تیم‌ملی ایران در بهشت خیلی قوی‌تر شد

علی انصاریان هم از میان ما رفت تا به تیم ایران در بهشت اضافه شود. اگر ترکیب را ببینید بدون شک به این حرف می‌رسید که شاید هیچ تیمی حریف ایران نخواهد شد.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۲۰

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: در درون دروازه ۲ دروازه‌بان با‌تجربه داریم و خیال‌مان از این بابت راحت است. تیم ایران دیگر چه می‌خواهد؟ همیشه می‌گویند تیمی که دروازه‌بان خوبی داشته باشد ۳ بر صفر از حریف پیش است.حالا تیم ایران ۲ دروازه‌بان خوب دارد یعنی ناصر حجازی و عزیز اصلی.

با اضافه شدن علی انصاریان ترکیب خط دفاعی هم کامل شده است. مجید غلام نژاد،‌ محراب شاهرخی، جعفر کاشانی، اسفندیار دوستانی و ابراهیم آشتیانی بهترین خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

اما در خط هافبک.سیروس قایقران، مجید سبزی، هادی نوروزی، مهرداد میناوند، سرژیک تیموریان و رضا احدی را داریم. از وقتی میناوند فوت کرده سمت چپ خط هافبک ایران قوی‌تر شده است.

می‌رسیم به خط حمله که عجیب قوی است. حمید شیرزادگان ، حمید برمکی ، ایرج سلیمانی، عامو صفر ایرانپاک، مهرداد اولادی‌، غلام‌حسین مظلومی، همایون بهزادی. انتخاب از بین این بازیکنان برای حضور در خط حمله واقعا سخت است.

نگاهی به نیمکت بیندازید. اگر پرویز دهداری سرمربی باشد می‌توانیم بگوییم که منصورخان پورحیدری مربی باشد و منوچهر سالیا هم سرپرست. یک تیم خوب و قوی را ساختیم و تحویل خدا دادیم. در ترکیب از هر قومی و از هر تیمی هم بازیکن هست. خبری هم از کل‌کل‌های زمینی نیست و دست پرویز‌خان دهداری برای تعویض باز باز است. آنقدر ستاره دار‌د که یکی از یکی بهتر. روح همه درگذشتگان شاد و خدا به خانواده آنها صبر بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها