آزمون در تمرین زنیت آفتابی شد

فقط مچ پای سردار پیچیده بود

اواخر هفته گذشته خبر بدی از امارات به ایران رسید. در روزهایی که زنیت سنت پترزبورگ در امارات اردو زده، خبر رسید سردار آزمون مهاجم تیم‌ملی در اردوی این تیم دچار مصدومیت شدید شده است.
کد خبر: ۱۳۰۲۸۵۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، در روزهای اخیر گمانه‌زنی در این باره بسیار بوده است. با توجه به سکوت تیم پزشکی زنیت، بعضی از رسانه‌های داخلی گمانه‌زنی کردند و حتی از احتمال پارگی رباط صلیبی سردار نوشتند. دیروز اما بعد از پیگیری‌های روزنامه جام‌جم مشخص شد مصدومیت سردار جدی نیست و تنها مچ پای او پیچیده بود. در همین حال روز گذشته هم تصویری از سردار در تمرین این تیم منتشر شد که نشان از روحیه بالای او داشت. توئیتر رسمی سازمان لیگ روسیه هم در این باره نوشت: «سردار آزمون آماده نیم‌فصل دوم لیگ روسیه با روحیه بالاست. ستاره ایرانی در بهار امسال برای زنیت چقدر گلزنی می‌کند؟»

درست در روزهایی که سردار آسیب دید، اخبار زیادی درباره جدایی احتمالی این بازیکن هم در رسانه‌های روسی مطرح شد. روز گذشته سایت « Euro-football» روسیه خبر داد سردار تا پایان فصل در زنیت باقی می‌ماند ولی ابراز تمایل کرده تا پس از آن به باشگاه جدیدی نقل مکان کند. این سایت نوشت: «آزمون به دنبال پیشرفت است به همین خاطر تصمیم دارد به لیگ بهتری برود تا آینده فوتبالی‌اش را بسازد. او در شرایط کنونی پیشنهادهایی دریافت کرده است.» ماندن یا رفتن سردار از زنیت آنقدر مساله مهمی در روسیه به حساب می‌آید که دیروز حتی میخائیل بویارسکی، هنرمند روسی طرفدار زنیت هم مصاحبه کرد و گفت: «رفتن آزمون از زنیت ضرری باورنکردنی به تیم می‌زند. من واقعا به حضورش در تیم عادت کرده‌ام. او بهترین گلزن زنیت است. زوج آزمون و ژیوبا بهترین هستند. این خبر برای من خیلی بد بود اگر این اتفاق رخ دهد یک فاجعه بزرگ برای زنیت است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها