مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از فصل گذشته تاکنون موفق شده است ۲۵ گل در لیگ پرتغال به ثمر برساند و از این نظر بالاتر از هر بازیکن دیگری باشد.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۷۴

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از غیبت در یک بازی این تیم به دلیل محرومیت، مجدداً به روند گلزنی خود ادامه داد. پورتو شب گذشته موفق شد با تک گل طارمی برابر فارنسی به پیروزی برسد و حضورش در رده دوم جدول را تثبیت کند.

طارمی تا پایان هفته پانزدهم این فصل از مسابقات لیگ پرتغال ۷ گل به ثمر رسانده است. این مهاجم سه گل هم در جام حذفی زده و با احتساب پنالتی‌ها و پاس‌های گلی که داده، بدون شک نقش پررنگی در موفقیت پورتو تا اینجای کار ایفا کرده است.

آمار طارمی در هفت مسابقه قبلی خود با پورتو در لیگ پرتغال هم چشمگیر است. این مهاجم ایرانی در این هفت مسابقه، در هشت گل پورتو تأثیر مستقیم داشته است. (با گل، پاس گل و گرفتن پنالتی)

این مهاجم بوشهری، فصل گذشته برای اولین بار به فوتبال اروپا پا گذاشت و به تیم ریوآوه پرتغال پیوست. طارمی در ریوآوه توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت و در پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ در لیگ پرتغال ۱۸ گل به ثمر رساند.

رکوردشکنی طارمی در پرتغال با ۲۵ گل/ مهاجم مهارناپذیر ایران

طارمی بعد از گلزنی در بازی با فارنسی

صفحه «OptaJoao» در توئیتر که آمار بازیکنان فوتبال در پرتغال را منتشر می‌کند اعلام کرد طارمی از فصل گذشته تاکنون در لیگ پرتغال ۲۵ گل به ثمر رسانده است که در این کشور بالاترین آمار در این دوره زمانی به حساب می‌آید.

حالا شاید پی بردن به تلاش و رقابت شدید غول‌های پرتغال برای جذب مهاجم تیم ملی ایران کار سختی نباشد.

طارمی ثابت کرده است که یک مهاجم تمام عیار است. او در فوتبال روی زمین و روی هوا توانایی دارد، مهارت تمام کنندگی اش بالا است، در پِرس گذاشتن روی مدافعان تیم حریف قدرتمند عمل می‌کند و هنر پنالتی گرفتنش هم زبانزد است.

آمار طارمی نوید دهنده روزهای پربارتر برای این مهاجم در پورتو و فوتبال پرتغال است. ادامه همین روند زیر نظر «سرجیو کونسیسائو» اگر با درخشش طارمی در لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار با یوونتوس ادامه داشته باشد، بدون شک باشگاه پورتو باید از همین حالا برنامه‌های انتقال مهاجم ایران به تیم‌های بزرگ‌تر را پیش بینی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها