شورای لیگ ملت‌ ها در نشست امروز (سه‌شنبه) خود تصویب کرد که لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ والیبال مردان و زنان به طور متمرکز برگزار شود.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۷۰

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، نشست آنلاین شورای لیگ ملت‌ های والیبال عصر امروز با حضور آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی، فابیو آزوِدو مدیرکل فدراسیون جهانی، فرناندو لیما دبیرکل فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون‌های ملی شرکت‌کننده در این مسابقات برگزار شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز در این نشست که به منظور بررسی نحوه برگزاری لیگ ملت‌ها در سال ۲۰۲۱ برگزار شد، حضور داشت.

با رای اکثریت نفرات شرکت‌کننده در این نشست، لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ به صورت متمرکز در دو گروه مردان و زنان برگزار خواهد شد.

فرمت مسابقات و تعداد بازی‌ها در این روش تغییری نخواهد کرد و فدراسیون جهانی والیبال تا پایان ماه فوریه و پس از مذاکره با کشورهای داوطلب میزبانی، زمان دقیق و مکان برگزاری لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ مردان و زنان را اعلام خواهد کرد.

این تصمیم شورای لیگ ملت‌ ها، با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا، ادامه مشکلات پروازی، کاهش تعداد پرواز و به منظور تضمین سلامت اعضای تیم‌ها و عوامل اجرایی مسابقات اتخاذ شده است تا ۱۶ تیم شرکت کننده، در یک کشور و در محیطی سالم مسابقات خود را برگزار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها