مجلس یازدهم و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در آزمون ماجرای نماینده متخلف

موج انفجار یک سیلی

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از ورود و دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری پرونده ضرب و شتم مامور وظیفه راهور توسط نماینده مجلس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۲۱۳۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سردار مهدی حاجیان در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس به مامور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت و بازتاب آن در فضای مجازی اظهار کرد: سردار حسین اشتری بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق  سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع  از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا صادر کرد.
 
وی  با اشاره به اینکه صیانت از حقوق  آحاد پرسنل ناجا  از دستورات اکید فرمانده ناجا است، گفت: اعتقاد، باور و  تاکید  سردار اشتری  همواره  بر این است که سربازان وظیفه  را نیز چون فرزندان خود  بدانیم  و در صیانت از شخصیت، کرامت انسانی و حق و حقوقشان  لحظه‌ای دریغ و درنگ  نکنیم. ایشان بارها به همه فرماندهان تاکید کرده است که این جوانان، امانتی در دستان ما هستند بنابراین اجازه نمی دهیم  به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم ناجا در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس سخنگوی ناجا تأکید کرد:در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، ناجا از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها