رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا :

محدودیت تردد در شهرهای قرمز ونارنجی ادامه دارد/ تشریح وضعیت راهها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۰۲۰۷۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورها اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج و کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک همچنین در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.
 
وی با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و دلگان - زهکلوت تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: با توجه به بارندگی و کولاک دو روز گذشته در برخی از جاده‌های استان‌های شمالی و شمال شرقی و شمال غربی برخی از جاده‌ها به علت برف و کولاک شدید و نبود دید کافی و ایمنی لازم موقتاً مسدود و با تلاش عوامل پلیس راه و همکاران راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تمامی این محورها باز و تردد روان و بدون مشکل انجام می‌گیرد.
 
سرهنگ شیرانی در پایان گفت: این هفته طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها