پس از حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک نقطه در غزه، منابع فلسطینی بار دیگر گزارش دادند که نیروهای این رژیم یک نقطه در جنوب این نوار را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۱۳۰۱۱۷۷

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، منابع فلسطینی، امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که رژیم صهیونیستی یک نقطه دیدبانی در منطقه «عبسان» در شرق خان یونس (جنوب نوار غزه) را هدف قرار داده است.

منابع فلسطینی خبر دادند که توپخانه رژیم صهیونیستی یک نقطه کنترل میدانی متعلق به مقاومت فلسطین را در شرق خان یونس هدف قرار داده است.

هنوز گزارشی از تلفات احتمالی این اقدام صهیونیست‌ها منتشر نشده است.

خبرگزاری «شهاب» در این خصوص گزارش داد که پیش از این حمله، به سمت نیروهای رژیم صهیونیستی تیراندازی شده است.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که دو موضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین پس از تیراندازی به سمت نیروهای صهیونیست هدف گلوله تانک‌ها قرار گرفت.

ادرعی مدعی شد که هیچ یک از نیروهای رژیم صهیونیستی مجروح نشده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که حدود یک ساعت پیش منابع خبری گزارش دادند در پی تیراندازی به یک بولدزر صهیونیست‌ها در منطقه «الفراحین» در شرق خان یونس که قصد پیشروی به سمت غزه را داشت، نظامیان رژیم صهیویستی پس از پرتاب بمب‌های دودزا، یک موضع متعلق به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را هدف قرار دادند.

خبرگزاری «آناتولی» در این خصوص گزارش داد که تیراندازی به سمت بلدرز رژیم صهیونیستی پس از آن بود که چند عدد از این بلدرزها ده‌ها متر وارد نوار غزه شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها