خراب کردن چند موقعیت عالی باعث حمله حجازی به نوراللهی شد

حمله تند و تیز به احمد!

هرویه میلیچ ستاره بزرگی برای استقلال نیست اما رفتارهای اخیرش او را به شدت به کانون توجه تبدیل کرده است. روز گذشته خبرهای متناقضی از این بازیکن به گوش می رسید.
کد خبر: ۱۳۰۱۱۱۰

به گزارش جام جم آنلاین ، دیروز ابتدا گفتند که میلیچ بازیکن اهل کرواسی استقلال بعد از دربی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود عزم ترک ایران را کرده است و حتی برخی از سایت ها و خبرگزاری ها اخبار مربوط به آن را تایید کردند هر چند برخی از منابع دیگر خبر دادند که این بازیکن قصد ترک استقلال را ندارد. 

به هر حال ترک ایران از سوی این بازیکن خبری بود که درست تر به نظر می رسید. اکنون خبر می رسد این بازیکن به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به هیچ عنوان قصد بازگشت به ایران ندارد این در حالی است که در گفت و گوهایش همیشه از ماندن در ایران و استقلال می گفت. او از یک سو پول می خواهد و تهدید به ترک استقلال کرده و از سوی دیگر می گوید این تیم را دوست دارد. 

هواداران استقلال نیز بابت رفتار دوگانه این بازیکن اهل کرواسی شاکی هستند. در میان انبوه کامنت یک هوادار استقلالی نوشته: «آقای میلیچ؛ داری میری یا داری برمی گردی؟»

تکلیف این بازیکن هنوز مشخص نیست. 

اما روزنامه جام جم در رابطه با این بازیکن امروز چهارشنبه 24 دی ماه مطلبی را منتشر کرده است که این مطلب را در ادامه می خوانید:

 

واکنش میلیچ به شایعه دوپینگ

بازیکن کروات آبی‌پوشان تهرانی درباره شایعاتی که در خصوص وی مطرح شده از جمله شایعه دوپینگش گفت: مردم هر کاری که دوست دارند، می‌توانند انجام دهند و رسانه‌ها هم می‌توانند چیزهای خوب و بدی بنویسند، اما من هیچگاه کار اشتباهی انجام نداده‌ و همیشه به خاطر باشگاه استقلال جنگیده‌ام. او با گفتن جمله «فقط استقلال» ترجیح داد بیشتر در خصوص شرایط کنونی‌اش صحبت نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها