رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی:

مالیات ۹۰ درصد کارکنان دولت بین ۱۰ تا ۱۵ درصد شد

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس جزئیات جلسه غیر علنی مجلس درباره نرخ ارز، فروش نفت و یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۰۰۹۹۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس، گفت: در این جلسه آقای الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 و همچنین سید شمس‌الدین حسینی درباره لایحه بودجه نکاتی را مطرح کردند.
 
وی با بیان اینکه در این جلسه درباره فروش نفت، یارانه‌ها و نرخ ارز در سال 1400 نکاتی مطرح شد، افزود: دولت نرخ ارز را در لایحه بودجه سال آینده 25 هزار تومان پیش‌بینی کرده است که ما در مجلس آن را 17 هزار و 500 تومان در نظر گرفتیم.
 
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس، ادامه داد:دولت سال گذشته 15 میلیارد دلار ارز 4 هزار 200 تومانی برای تامین کالا‌های اساسی اختصاص داد که این رانت در اختیار برخی از افراد قرار گرفت و مردم هیچ اثری از ارزانی‌ها ندیدند؛ ما در مجلس به دنبال این هستیم که تا شیوه اختصاص ارز 4200 تومانی را اصلاح کنیم.
 
ابوترابی با بیان اینکه درباره میزان فروش نفت درسال 1400 نیز در جلسه غیر علنی نکاتی مطرح شد، اظهار کرد: مجلس فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت را در سال 1400 پیش‌بینی کرده است و اگر دولت تا یک میلیون و پانصد هزار بشکه فروخت، باید 38 درصد آن را به صندوق توسعه ملی اختصاص دهد.
 
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس تأکید کرد: نمایندگان مجلس به دنبال تغییر ساختار و تحول بنیادی در لایحه بودجه به نفع مردم هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها